torsdag 12. mai 2011

Regndans

Molly Scrapbooking har en konkurranse gående, og den er igrunn ganske fri i sine ord,
-scrapp det du vil, når du vil, med hva du vil, så lenge det synes hvorfor du scrapper.....- sånn grovt oversatt fra svensk til norsk i alle fall....lol

Vel, jeg har igrunn scrappet, med tekst, -denne gangen skrevet direkte på bildet via redigerinsprogram.....(litt usikker på om jeg gjør det igjen) og jeg har lekt på LO'en. Jeg så en gang en plass regn som var "laget sånn", og jeg måtte prøve, og det ga jo en effekt uten dimensjoner....

og sånn ble hele LO'en i sin helhet.... Her har jeg utelukkende brukt Nikki Sivils sine produkter..(foruten bølgepapp og kartong) ..me like :o)


Ha en fin fin dag videre alle(?) lesere av bloggen, og tuuuuuusen tak for så mange hyggelige kommentarer dere etterlater, jeg prøver å være flink (?) å gjengjelde kommentarer :o)

11 kommentarer:

Lilo sa...

Vilken jättefin layout! Och vad kul att du är med! =)

Renates hjørne sa...

Herlig å se på dine LOer. De har alltid mye tekst, og det er noe som helt sikkert blir satt pris på i ettertid:)

banglamarie sa...

Så herlig layout!

Vibeke sa...

Veldig flott - og veldig deg!!:)
Kult bilde:):)

Linda64 sa...

Så stilig med tekst på bildet, herlig layout!!

Fru Langstrømpe sa...

Nå ønsker jeg meg virkelig regn for i morgen.....men ikke for å danse i....for å pleie en av mine lidenskaper. Skal sy jumpsuit til K.......blir været fint "må" jeg bruke millioner på blomster å jobbe i Hagen.....kan være koselig det og, men ikke i morgen.....du er virkelig flink altså!

Fru Langstrømpe sa...

Nå ønsker jeg meg virkelig regn for i morgen.....men ikke for å danse i....for å pleie en av mine lidenskaper. Skal sy jumpsuit til K.......blir været fint "må" jeg bruke millioner på blomster å jobbe i Hagen.....kan være koselig det og, men ikke i morgen.....du er virkelig flink altså!

Lilo sa...

Ja titta, min kommentar hade försvunnit hos dig! Jättefin layout du skapat, tack för att du är med! =)

Cynthia Lloréns sa...

I just love your LO...so nice and the photo is too cute at all!!
Thanks for came to my blog..makes me very happy!!
Have a wonderful weekend!!
Hugs from Brazil
Cynthia

Anna sa...

Oj, vilken härlig LO! Jag blir glad av att titta på den! =)

Ingrid sa...

Hei! Tusen takk for den kjempekoselige kommentaren i bloggen min!
Jeg har lenge vært "fan" av stilen din, og denne LOen er jammen ikke noe unntak - leken, og herlig!!!!
Klem
Ingrid