mandag 16. mai 2011

Prima ballerina - vi tar'n

kom mai du skjønne milde, gjør skogen atter grønn.....-er det jo noe som heter...
-selv vet jeg at når det er mai, er det også bare 6 mnd igjen til alle mine tre herligheter har bursdager..... :o) og så at det er jul like om hjørnet...-men har visst forstått at det ikke er noe de aller fleste ønsker å prate om....-hmmmmm merkelig

MEN, hos oss i ScrappeHuset, der tar vi ikke noe pause eller går i feriemodus, så her er månedens "vi tar'n! og du verden så herlig en LO å skulle ta.......så dette må du også gjøre, for ikke å snakke om premien da.....

Her er i alle fall min LO, og min løsning....... ble litt inspirert av oppsettet, farger og sømmen jeg...



Sponsorbruk:
American Craft - thickers (ballerina)
Maja Design - mønsterark
Kort & Godt - krone
Det lille ekstra - tekst stempel
GlueDots

Hipp hurra for søttanse mai i morgen
, håper dere alle får en formiddabel dag med alt tilbehøret! Husk - Kameraet! og ta maaaaange bilder :o)

11 kommentarer:

marit sa...

Søt, søt og søt!
Digger fargene dine og stjernene er jo bare helt....
Ha en fin fin dag i dag og ikke minst i morgen!
Klem på du:)

MonaV sa...

Supersøt ballerinaLO:):)
Og virkelig drømmende med alle stjernene.....kanskje hun drømmer om å bli en stor ballerinastjerne når hun blir stor. Kos dere ihvertfall med dansen, for dans er gøy!!

Ønsker deg og dine en koselig feiring i morgen....gleder meg til å se 17 mai bilder fra disse kanter.

banglamarie sa...

hi, hi, ikke lenge til jul nei. Tiden går fort :o)

Søt ballerinaside.

God 17mai *hurra*

aina sa...

Aaaahh så lekkert det ble med de stjernene! Nydelig oppsett! Ønsker deg en flott 17.mai :-)

Fru Langstrømpe sa...

Ikke lenge igjen nå, snuppa......jeg får ikke lov å snakke om jul før i august.....men har en julegave klar allerede da;) fin LO.....er det det heter......synes du gjør det så enkelt og fint......flinka!!!

Fru Langstrømpe sa...

Ikke lenge igjen nå, snuppa......jeg får ikke lov å snakke om jul før i august.....men har en julegave klar allerede da;) fin LO.....er det det heter......synes du gjør det så enkelt og fint......flinka!!!

Synnøve sa...

Åh, så skjønn denne var da! En nydelig ballerina og en herlig LO. Jeg DIGGER stjerner altså, nice!!!
Klem og god 17.mai

Vibeke sa...

Denne ble så flott, Elisabeth!!
Lekker!!:)

Bente Fagerberg sa...

Kjempefin med söt ballerina. Morsomt att 'alle' småjenter vil väre ballerina eller prinsesse...
Det ble flott med alle stjerner.

Anne sa...

Utrolig flott, jeg elsker stjernene og fargene, craft er jo bare herlig. :)

Linda64 sa...

Vel overstått 17mai.
Dette var en herlig LO. skikkelig stilig med alle stjernene. En kjempesøt ballerina!!
Ønsker deg en flott helg!