mandag 2. mai 2011

Ny mnd, ny utfordring!!!

og hvilken flott utfordring det er denne mnd også da hos oss i ScrappeHuset!!! passer sååå bra til alt som tenkes kan.... sjekk den ut HER

Jeg lot meg jo også inspirere av sangen, opp til flere ganger, med -flagg, -noter og -hurra! og nå gleder vi oss til å se hva du lar deg inspirere av....

Her er min LO som ble laget til denne månedens Utfordring -ScrappSangen

Sponsorbruk:
Familieminner - alfabet i overskrift
Papirloftet - mønsterark
3ndy papir - bitte lite flagg fra kuttestripen på mønsterarkene dems

og et lite nærbilde av farger og flagg (dog litt utradisjonelle 17.mai farger)


ha en fin fin start på uken alle sammen, ny uke, nye muligheter heter det jo visst!!

11 kommentarer:

tangent sa...

Denne var rålekker! Så mye tekst, herlig oppsett og prikken ovoer ien med de vimplene... Dette var virkelig en 17. mai LO jeg kunne tenke meg å lifte. Tusen takk for inspirasjonen.

Torill sa...

Så digg!
Du er rå på journaling!!
HA en strålende flott mandag!!
klems

MonaV sa...

Herlig 17. mai LO!! Som jeg har sagt tusen ganger før så er du rå på journaling.....noe jeg misunner deg skikkelig. Disse vimplene dine var også supre....me like:)

En ting til Elisabeth. Tusen takk for alltid veldig hyggelige kommentarer fra deg. Jeg blir så glad når jeg åpner bloggen min og det popper opp positiv og koselig kommentar fra deg. Sånn som i dag....you made my day:):)

Ha en super dag!

marit sa...

Digger den! Slik vil jeg å tenke til 17 mai;) Må jo ikke vare tradisjonelle farger. Disse bildene rodde du fint i land;)

Gleder oss til senere, Sofie hadde nesten ikke tid til å gå i barnehagen, hihi....

Carrin sa...

Hehe, jeg humra litt over kommentaren din i bloggen min. Tusen tusen takk for fine ord Elisabeth :) Og i like måte!!

Stinius sa...

Kanonbra som vanlig! Gleder meg plutselig til 17. mai!!! Men noen har brukt krymepulver på bunaden min...

Vibeke sa...

Denne er feiende flott!!:)
Herlig!!:)

pia iris sa...

kjempefin. herlige farger og kule vimpler.
klem pia

Catrine sa...

Superfin LO! Du er bare en meste med journaling. Vedder på at det blir satt stor pris på, både nå og når barna blir større!

Og tusen takk for den hyggelige kommentaren i bloggen min. Det setter jeg veldig stor pris på!

God mandag! *klem*

Renate sa...

Herlig LO med deilgi mye tekst. Det er du virkelig en mester til Elisabeth.
Lekker den vimpelremsen der og.

Hilsen Renate

Stacy Cohen sa...

Fabulous page! I love the design and composition. Thanks so much for your sweet comment on my blog!