onsdag 11. mai 2011

hmmmmm, pusse opp litt?

selv om noen tror at vi er ferdige med den slags, kjenner jeg alltid litt umiddelbare behov for litt førstehjelp her og der liksom.....og nå er det gangen jeg har lyst å ta ei overhaling....i alle fall på veggene.....og taket..... og dørene....hihi...er vel bortimot 9 år siden det ble gjort noe der, så jeg kjenner "behovet" og etter at jeg fant DENNE bloggen så ble lysten i alle fall bare enda større -tips og inspirasjon til hjemmet heter den......og den headerens bilder, ga meg sååååå inspirasjon! -tenke seg til -bare der liksom..hihi....

våren er vel egentlig forbi nå?, virker sånn på hagen i alle fall, har jo klippet plenen to ganger allerde.......sommerens planer skal legges, og det spørs om vi får bestemt oss......det ene veier for det andre....selv om lystene er mange......time will show! -nesten så jeg må si at det kommer an på gangen det...hihi....

Trappen vi har fra 1. etg til 2. er altså brunbeiset trapp, hvor det er meningen vi skal male opptrinnene hvite, slik at det blir sånn som på bildet her....og jeg kjenner jeg MÅ ha disse veggordene i trappa......Veggene i gangen er panel som er malt med DUN farge...jeg vil ha det hvitt-hvitt-hvitt igjen.....


ha en fin fin dag da...og gi meg gjerne tips og bilder på hvordan en gang skal pusses opp.....for jeg er igrunn klar jeg... :o)

4 kommentarer:

marit sa...

Hehe, ja alltid noe;)

Hege sa...

Hihi - har det sånn her også. VI er egnentlig nesten akkurat ferdig med å pusse opp her. Hele leiligheten er tatt. Men så får jeg sånne sug til å fikse her og der. Og i går var vi på besøk hos noen som hadde en aldeles nydelig gråfarge på en vegg i stua. Så nå har jeg lyst å male den fargen et eller annet sted!!
For man kan vel aldri bli helt ferdig med å pusse opp vel?!

Fru Langstrømpe sa...

Vi SKAL pusse opp gangen..........før jul......et år........skulle helst vært ferdig.....men så er det den helsa og a
Mannen som brakk armen osv osv......men pusse opp det SKAL vi !!! Så det så!!!

Stinius sa...

Stå på! Ang veggord (eventuelt trappeord) mest sansynlig er billigere å bestille hos sørlandsreklame enn på nettbutikker. Ei venninne fikk laget her i Lyngdal og hun sparte en del på å gjøre det.

Enkel måte på pusse opp på... Starte UTEN å diskutere med mannen... slik at han bare blir revet med uten at han merker det selv ;)