lørdag 9. april 2011

Victoria = pinnen i mitt liv....

I oktober 2010 var Victoria med i konkurranse om å få være delaktig i musikkvideoen til "pinnen i mitt liv" med knerten..... og nå er det da klart....... og hun var en av 10 barn som vant i avstemningen...

nå er det klart for del nr 2 av premien!! og det er at de trengte bilder av barna....vel, det er jo ikke noe problem egentlig her i huset med antall bilder, men vi bestemte oss for en fotoshoot i vår-været likevel, og du søte grøt så mange flotte bilder det ble..Er ikke farlig når man har ei som eeeeelsker å bli tatt bilder av......her er et lite utvalg...



så nåååå gleder vi oss til musikkvideoen som skal lages kan du tro.......for der blir det i alle fall 1 kjent herlig ansikt med :o)

16 kommentarer:

Alitcia Forsberg sa...

vilken fin sida du har då!
och fina bilder på barna dina :)
/ Alitcia

marit sa...

Hihi, du fant veggen ja:)
Kjempe fine ble de! Vi ser Knerten nå, for første gang:)

Elisabeth sa...

Hei. Det er noe til deg i bloggen min.

Klem fra Elisabeth

mette sa...

Så gøy da:))) Og hvilke flotte bilder det ble. Gleder meg til å se videon.

Stinius sa...

Utrolig fine bilder, men det nede til høyre var bare helt utrolig flott! Fargene var bare smashing!

Ellen sa...

Herlig, grattis!

Anno 2009 sa...

Oi så morsomt;). Den videoen må vi jo bare se, og Tobias skal jammen meg få høre hvem hun er også;)).

Utrolig flotte bilder, av en alldeles nydelig jente;).

Fortsatt fin helg til deg og dine.
Klem fra Marilinn

livmme sa...

du har en rett og slett skjønn jente. Vær glad hun elsker å bli tatt bilder av, hos åtteåringen min er alt jeg får; geiping og å gjøre seg til med grimaser og "posing". Utrolig slitsomt!

banglamarie sa...

Så herlig!! Gratulerer!

Flotte bilder! Gleder meg til å se videoen :)

Gry sa...

ååå nydelige bilder,ho e jo bare så skjønn...gleder oss til å se vidioen.

Aquarell sa...

Kjempeflott bilder!
Og gratulerer til jenta di. :)

Judith sa...

Hei Elisabeth.
Nei verden er ikke stor, fin blogg du har!
Og du er selvfølgelig velkommen på strikkekafe, selv om du mener du er nybegynner. Det har vi alle vært ei gang;-)

Eli sa...

Skjønne jenta di <3 Blir gøy med video og! Stor stas dette her :)

Bente Fagerberg sa...

Så morsomt.Tenk å bli utvalgt till Knerten...Det var stas det tenker jg. Gratulerer så mye. Like morro for 'hu mor' med!
Sånne utrolig fine bilder du fikk på din photo shoot!

MonaV sa...

Næh, så moro...det blir jo kjempestas:):)
Ønsker deg og dine en superkoselig påske!

linn kr/sykepleier sa...

Gratulerer så mye med seieren. Det blir morsomt! :D