tirsdag 26. april 2011

Skissedilla #109

Ukens skissedille måtte jeg bare ta fatt på, kjente hvordan det boblet over av inspirasjon....det gjør igrunn ofte det, men i dag hadde storejenta fri fra skolen, så da ble det til at vi satte oss til å scrappe jeg og hun....kjempekoselig!
Her er da altså min LO som ble til i dag....og jeg har igrunn bare lyst å fortsette her på kontoret resten av dagen også jeg..hihi


og så litt detaljbilder


sist men ikke minst, Andrine og Marens landhandleri har en meeeeeeget fin-fin bloggcandy på gang, og jeg sier absolutt ikke nei takk......

og aller-aller siste PS....husk å søke på DT plass hos oss i ScrappeHuset om du har lyst har du lov

14 kommentarer:

Jonna sa...

Herlig LO! Likte godt fargene, og den kule lommen.

marit sa...

Hærlig lo! Så det var det bukselomma ble brukt til... Skal vi bare sette av en ny scrappe hele dagen dag;)
Klar jeg...

Synne_:) sa...

Så superflott lo` :) masse herlige detaljer <3 Og du , det nye profilbildet ditt er så kjempefint <3 Ha en strålende herlig tirsdagskveld :)

alfsvaag sa...

Stilig Lo, var litt utenom det vanlige fra deg :-)
Å er enig med Marit at vi snart må sette en hel scrappe dag

Lula sa...

Kreativ side du har laget her! Likte bukselommen;) Jeg elsker måten du dokumenterer på, det er moro både for deg selv og andre senere:))

Takk for at du deltar

Lula

Kirsty Vittetoe sa...

Amazing layout, I love that you used lots of white to go with the denim, so cool!
Thanks for stopping by my blog to say hello! Off to see more of you past posting now! : )

banglamarie sa...

Lekker!!

Aquarell sa...

Kjempefin LO.:)

mette sa...

Wow, så flott en lo. Liker fargene her og den lommen var super. Du er så flink til å skrive på lo'ene dine.

Siv Anne sa...

Super layout og så flott med den lommen på

Bente Fagerberg sa...

Kjempekoselig side Elisabeth! Likte godt det med lommen, og det kjenns som jag nok må ta etter deg der om det er ok!
Så flott att du skriver så mye og forteller hva dere har gjort.Det blir mums for lille jenta og lese når hun ikke er så liten lenger!
Ha det godt så lenge!

Fru Langstrompe sa...

Dette likte jeg, Elisabeth.....må i tillegg kommentere at dattera di er da plutselig blitt veldig....hvordan sier man det...Stor/voksen/ungdommelig/slutt på babyface liksom.
Ha en vidunderlig dag!

BabyBokChoy sa...

Love your design, the jean pocket is a brilliant idea!

Linda sa...

Så herlig denne var! Kjempelekker.