fredag 1. april 2011

ScrappOrdet - Nytelse......

Er jommen meg 1 april igjen....... april-april!!

MEN, altså, det er duket for nok en utfordring hos oss i ScrappeHuset... Denne gangen skal du scrappe hva som helst, hva enn du forbinder med ordet NYTELSE..... fritt frem - og det er INGEN april-spøk...hihi

skjønner ikke helt hvor tiden blir av jeg....og spesielt "dårlig tid" får jeg når jeg ser på disse bildene av mine 9 dager gamle gutter, som var for snart 4 og et halvt år siden... *sjokk*
Sponsorbruk:
Familieminner - Runde stickers, firkantet alfabet + vimpler
American Craft - thickers
Maja Design - mønsterark

Vi har også i ScrappeHuset vært så heldige å fått MajaDesign til å sponse oss, og du verden så mange herligheter av mønsterark hun har laget....wow....

Da er det jommen med helg atter ei gang, og vi har litt småplaner om diverse hyggelge familieting....er igrunn det vi bruker det meste av helgene til, familiesamvær og hygge!
-Skulle jo egentlig mest av alt ønske at jeg var i Stavanger og på Papirfesten, meeeeen, desverre ble det ikke slik denne gangen, men jeg håper seriøst at høstens "fest"skal la seg gjøre...... ;o)

Så, hva skal du og dine gjøre i helga da??

13 kommentarer:

marit sa...

Hææærlig,hææærlig!
Ikke lenge igjen før ny scrappe helg! Prater vi overnatting? Hihi... Pysjamas scrapping;)

MonaV sa...

Kjempekoselig Elisabeth. Du får alltid fram det koselige og viktige på dine LOer.
Tror jeg hadde kost meg i scrappelag med deg og fått smugkikket på dine arbeider:)

Ha en super dag og helg!

Aquarell sa...

Kjempeflott LO.
Ha en flott helg. :)

Vibeke sa...

Denne er så fin, Elisabeth:)

Kos deg med familien i helga:)

Jan sa...

Great LO!

Synne_:) sa...

Så nydelig denne ble Elisabeth! <3 vakre bilder og slike en ro og harmoni i fargene og de søte detaljene :)

Vibeke Spigseth sa...

Hei på deg!

Takk for at du deltok på Give Awayen i bloggen min!

Nå er vinneren trukket, ta deg gjerne en tur inn å se om det ble deg :-)

Hilsen Vibeke

Jonna sa...

For en nydelig LO! Synd du gikk glipp av Papirfesten denne gangen, men håper vi ses der en annen gang :-)

Annette Knutsen sa...

Det er på ungene vi ser at tiden flyr. Fint at du har fått med så mye tekst. Flott scrappet i bruntoner.

UlrikaT sa...

En superfin LO du har gjort! Så koselige bilder og bra med teksten!

Henrikke sa...

Helt fantastiske duse farger. Herlge sammensatte bilder og detaljene kommer kjempe flott frem! :-)

Linda64 sa...

Herlig LO, koselige bildet du har skrappet.
Ønsker deg en kreativ og herlig helg!!

Linda

Askepott sa...

Så nyyydelig et bilde. Et hæææærlig motiv - og som du sier - virkelig viktig å ta vare på. En flott LO. :-))