søndag 17. april 2011

NY utfordring i ScrappeHuset....

Vi tar'n er igang igjen, ny måned, nye muligheter......her er det bare å finne inspirasjon i den utvalgte LO'en for denne måned, og la seg rive med...enten med kort eller LO, eller hva enn man måtte føle for å lage........

Jeg har også latt meg inspirere.......av fargen lilla.....kan du tenke deg en mer lekker farge...både til advent og til påske...(hihi....jula varer helt til påske sies det jo...)

Sponsorliste
Storyteller: blingbrads
Korthobby: nøkkel charm
ZVA: blingswirls
Papirloftet: blomster
Prima: blomster og bling
Gluedots i massevis


som alltid gleeeeeeeeeder vi oss til se bidrag som kommer, så jeg håper du også hiver deg med... :o)

4 kommentarer:

Vibeke sa...

Håper du har hatt en fin helg, Elisabeth:)

Bildet du har valgt her er så herlig. Likte fargene og oppsettet du har brukt her:)

Synnøve sa...

En kjempesøt LO du har laget!
Påske-klem

MonaV sa...

Liker oppsettet ditt veldig godt Elisabeth, og fargene er nydelige:)

Jeg skulle ønske jeg hadde ork og overskudd til å kaste meg over alle utfordringene som ligger ute....veldig lenge siden jeg har vært med på noe.
Kanskje jeg skal prøve meg på denne:)

linn kr/sykepleier sa...

Denne var såååå fin. Gjennomførte detaljer og herlig fargevalg. Til å spise opp. ;D