tirsdag 3. mai 2011

konfirmasjonskort........

......og la meg bare få det sagt, så det ikke levner noe tvil.....jeg er ingen kortmaker, what so ever! men, jeg lever også etter filosofiens ordtak om at "selvgjort er velgjort"...hihi.....

Så da har jeg fått laga 4 konfirmasjonskort i år da.....+ at jeg lagde 30 bordkort til min nevø's konfirmasjon (meeeen glemte jeg å ta bilder av de tror du...jupp, DET gjorde jeg...)



Tusen takk for herlige og inspirerende tilbakemeldinger på tidligere innlegg! Dere skal vite at det inspirerer i mangfold! :o)

6 kommentarer:

Vibeke sa...

Hei Elisabth - og god tirsdag:)

Synes disse ser veldig flotte ut jeg!!:)

Linda sa...

Kjempelekre kort, Elisabeth!
Likte spesielt godt de to i midten. Virkelig flotte, så de må nok antakeligvis liftes, skjønner du;)

Fru Langstrømpe sa...

Kan ikke skjønne vitsen m at du skulle kjøpe kort! Disse er kjempeflotte og annerledes......på den gode måten vettu!

oheidia sa...

Så hærlige kort, Elisabeth! Synes du er riktig så flink på kort jeg! Fortsett med dette:)

Catrine sa...

Kjempeflotte kort du har laget! :)

mo9ca sa...

"...jeg er ingen kortlager..." LIKSOM!!
Kjempefine var de alle som ett!!
Tøysejenta!

God-klem til deg og herlighetene dine!!
*klem*