mandag 18. april 2011

Historien om knerten konkurransen

Ja, må man så må man.....og jeg bare måtte skrive og skrive...tror egentlig jeg kunne skrevet eeenda mere jeg.... Denne ble til i går, jeg vridde hodet litt godt på hvordan dette skulle gå seg til, og endte opp med denne LO'en.... egentlig fornøyd i all sin enkelhet....

Bildet er ikke det aller-aller beste, tatt litt i hurten og styrten, og til min stooooore sorg, er favorittobjektivet mitt tatt adundas... 28-105 fra canon......ett eller anna feil med autofokusen, så det funker ikke... :( men men, godt man har andre å bruke, men ingen er som den....

Dagen i dag har vi brukt til å gjøre masse dill-dall, men resten av dagen skal brukes til å lage ny platting foran ved inngangspartiet hos oss......vi gleeeeder oss alle mann/kvinner..så jeg skal igang med saging etterpå og være håndtlanger for min bedre halvdel... :o)
ha en fin fin mandag dere....

15 kommentarer:

MonaV sa...

Veldig, veldig fin.....og for et minne å ha da gitt:):)
Søte jenta!

Genmanou sa...

Beautiful page and sweet little girl !
Love the title !
Thanks for your comment on my blog !

tangent sa...

Herlig LO! DIgger all teksten. Enkelt og fint oppsett.

Ann Kristin sa...

Du er så innmari flink til å ha med mye tekst!!Og det passer så naturlig inn i den flotte layouten :) Det er jo sånne sider ungene vil sette mest pris på i fremtiden :)

Boffa sa...

Knallflott LO!!
Jeg blir så imponert over dere som klarer å skrive så mye!

Stinius sa...

Du altså! Du er bare best. Hvor mange penner bruker du i løpet av et år egentlig?

Vibeke sa...

Digger teksten - og digger oppsettet. Flott bilde av frøkna di:)

mette sa...

Denne ble vel flott. Så masse tekst du har fått med. Et supert minne for jenta di.

God Påske:)

Marie sa...

stilige murstein og fantastisk journalling! et flott minne! tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min :-) Goood påske :-)

Aquarell sa...

Kjempeflott LO. :)

Annette Knutsen sa...

Flott med så mye tekst på en layout. Imponerende mye tekst. Da blir på et vis teksten pynt i seg selv. Fint at du har brukt håndskrift.

Hilde/Scoobie sa...

Nå ble jeg imponert, for jeg er en av dem som overhodet ikke klarer å skrive på layouter. Jeg øver meg, og jeg er egentlig ganske god til å skrive, men på layouter? nei...

Stilig, enkelt design på layouten din, som fremhever tekstingen og hva du ville si. Denne var flott!

linn kr/sykepleier sa...

Råtøff side. Diggbare detaljer. Denne blir et kjekt minne. :D

Siv Anne sa...

Utrolig herlig og fantastisk mye tekst

Alhana sa...

Herlig LO.
Flott med all teksten og så stilig den murveggen ble :-)