fredag 15. april 2011

har fått strikkedilla

jeg simpelten digger å strikke, men det mååå være superenkle ting, for mønster og sånno -DET skjønner jeg ikke bæret av.....meeeeen, jeg har da klart å komponere både lue og hals på frihånd.... luen og halsen som Fredrik har på seg skal gies til en noe mindre guttepjokk, derfor er det nok i minste laget til han...men jeg trengte jo en modell..hihi


Jeg har skjønt at veien blir til mens man går den, og øvelse gjør mester, dvs jeg har nå lite tro på at jeg blir noe racer eller mester på dette, men så lenge det går på rundpinner er det kjempegøy....hihi....og jeg vi mer, mer, og mer...

YES, påskeferie i hus, skal på scrappings imorra, så nå skal jeg få pakket litt....ai ai ai, at jeg aldri lærer å rydde kontoret for hver gang det brukes.....hmmmmmm skeptisk..hihi
Ha ei fin fin påske alle som en!

4 kommentarer:

Aquarell sa...

Kjempeflotte luer og halser! Morsomt med små strikkeprosjekter. :)
God påske til deg og dine.

marit sa...

Nå må du ikke ta helt av da;)
Vi venter på deg i scrappe garasjen i morgen, og da vil vi ikke se noe strikke pinne, hihi....

Men søte var de:)

Stinius sa...

Flinka! Du får nå til alt du. Skulle gjerne vært med og scrappet, men det får bli en annen gang når mannen er hjemme.

Vibeke sa...

Så flink du er!!!:) Flotte luer:)
Kos deg med scrapping - og god helg:)