onsdag 23. mars 2011

"round robin LO"

for ca 2 uker siden var vi en gjeng som samlet oss og scrappet, og vi var noen stk som tok en "round robin"...for de som ikke vet hva det er, så betyr det at man lar andre scrappe en forhåndsbestemt tid på LO'en sin, og så roterer man..... kjempegøy!
I dag skal jeg også scrappe, dvs gjøre noe jeg sjeldent gjør, nemlig å lage noe på bestilling....og i dag er det bordkort til min nevø's konfirmasjon..... Jeg har heldigvis fått meg en god idè på hvordan jeg skal lage de, takket være blogglandia og dets flinke scrappedamer.....hva skulle man gjort uten?....hihi.

ha en superduper dag alle som en.... :o)

6 kommentarer:

Torill sa...

Så stilig denne ble!
Hærlige farger!
Round Robin er kjempekjekt!!

Linda sa...

Denne var kjempefin :)
Morsom måte å scrappe på :)
Ha en fin dag!

Beatemor sa...

Denne var kul :-) Har fortsatt tilgode å være med på round robin, men synes det høres veldig morsomt ut :-) Ha en fin dag!

marit sa...

Fin den ble;)
Er det det det heter? "round robin"?

Heidi sa...

Heisann!!
Må bare si tusen takk for besøk og hyggelig kommentar hos "meg",og siden du la igjen spor var det en fin anledning til å gjengjelde besøket:)) Morro med nye bekjentskaper via bloggen;)og så til LO'n din som ble knalltøff, likte så godt de spreke fargene:) og det hørtes ut som en artig måte å scrappe på:)) selv er jeg nok mere på kortlaging,men kanskje en dag blir det LO'er på meg også..!!

Ønsker deg en fin dag!
Heidi:)

Synnøve sa...

Hei og tusen takk for "besøk" og koselig kommentar inne hos meg.
Her skal jeg komme innom litt oftere, myyye flott her altså!
Denne var superfresh, deilige farger.
Må prøve R.R. engang.
Høres så morsomt ut!
Klem