tirsdag 1. mars 2011

LO, utfordring og blogcandy...

tre ting på en gang, blir jo nett som et kinderegg det jo.... :o)

først må jeg bare få si at dersom ikke du har sett det enda, så må du bare se denne månedens utfordringsoppgave som ligger hos ScrappeHuset .....
her er løsningen jeg hadde på denne oppgaven:
kriteriene er igrunn ganske enkle, ha med ordet SKAL i overksriften, og/eller ORANSJ farge på LO'en, og/eller 50 skrevne ord..... 2 av tre skal du velge....så enkelt som det...
Sponsorbruk
Nikki Sivils: rutete mønsterark
Cosmo Cricket: mønsterark - almost there
Cosmo Cricket: mønsterark - Chicken little

Jeg simpelten digger disse bildene av guttene! Det føles som om det er lenge siden, men du verden så "virkelig" det enda føles når de bare satt der på gulvet og pirket og plukket på hverandre, og det var typisk at Fredrik gjorde slik at William gråt......og nå, vel, nå er det motsatt...hihi...

Så, var det blog-candyen.....hvem liker vel ikke slikt??....Jeg anser meg selv om en som liker candy'er, og der man kan snoke, der snoker man.... er da lov det vel?
Marit har en heeerlig en liggende i sin blogg, så ta turen dit du også da vel... :o)


Ha en fin fin dag videre, nå er det jommen meg blitt 1 mars, og teoretisk sett den første vårdagen.....dog den her på sørlandet nok lar seg vente litt til, men den startet bra med sol og fint-fint vær....så snøen smelter saaaakte men sikkert

4 kommentarer:

marit sa...

Hærlig, hærlig lo!

pia iris sa...

tøff måte å ha journalingen på. tøff bruk av papir og stilig font i "leke"
ha en flott onsdag. klem pia

Lau W sa...

Hello ! Thank you very much for the visit on my blog, it makes me happy ! :-)
Your creation is really adorable, so cute !
xxx

LillBlomman sa...

Tack för din fina kommentar i min blogg! Jättefin tolkning av den kluriga utmaningen! Kram/Klem!