tirsdag 22. mars 2011

Lille speil på veggen der... (lift)



Det er ikke ofte, men det skjer at jeg lifter noen, og det er det jeg har gjort her på denne LO'en, kjekt å lifte også da, siden man da egentlig ikke trenger å "tenke" så himlande mye...

(Dette er jo ene og alene en lift, og det er jo nesten flaut å offentlig gå ut med at jeg har hukommelse på størrelse med en gullfisk, for jeg husker jo ikke hvor jeg har fisket denne fra?..... men men jeg husker nå at jeg likte det jeg så i bloggen hennes, så hvorfor jeg ikke har lagret den.....det er sannelig ikke godt å si..men jeg skal nå leite rundt etter den...tru du meg..)
synes det er utrolig kjekt å ha så mye bilder som enda ikke er scrappet, for nå kan jeg gå 4 år tilbake i tid og scrappe babybilder igjen...... her er så mangt å ta av at det blir nok neppe tomt med det første vil jeg tru.

Håper alle får en fin fin dag, her i sør ser det ut til å bli litt vårstemning, og snøen er snart helt borte vekk......og fint er igrunn det for denne gang, og velkommen igjen i slutten av november sier jeg heller da..... :o)

sist men ikke minst, sjekk ut bloggCandyen som Hobbykunst har....me want!!

5 kommentarer:

Norunn sa...

Så nyydelig LO! :) Gullfisk ja..det hørtes kjent ut gitt 8)

marit sa...

Den er jo bare hel skjønn!
Gleder meg til morgen dagen!

Torill sa...

Så skjønn da! Enkel og lekker!
Og så hærlig bilde!!
klems

annkan sa...

Tack snälla! :-)

Åh, vilken fin lo du har gjort! Superfin!!

Trine sa...

Så mange flotte LOer du har lagd i det siste!!! Du er så flink til å variere både farger og stil!
Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Ønsker deg ei fortsatt fin uke!