mandag 14. mars 2011

Jeg har scrappet med KIT


Du verden for en fornøyelse og utfordring å få ferdig kit, og bare bruke fra det! Nå var heldigvis kit'et innholdsrikt fra Freehand scraps så det var festlig å leke med de....

Her er en LO, hvor jeg ikke ante hva jeg skulle gjøre med disse -franske rub-ons'ene, så vel, da klæsha jeg på hele arket og lot det bli som en del av "arket-bak"....fungerte som smør i ei stekepanne...hihi....

Denne LO'en var gøy å lage! Fargene jeg plukket sammen var veldig "ulikt" fra hva jeg ville normalt valgt, men det er jo det alt handler om, å strekke-strikke-litt-lenger...hihi...

Anbefaler turen innom ScrappeHuset for å se hvordan andre har løst oppgaven med å scrappe med KIT.....-samme utgangspunkt, men enn dog så forskjellig....og kommenterer du litt der i tillegg, så har du jommen meg sjans du også til å vinne kit... :o)

7 kommentarer:

Inger sa...

Så skjønne sider da:)
Det var jo genialt å bruke rubonsen som bakgrunn, funket det som du sier;)
Jeg synes det var utrolig deilig fargekombo på siden med Victoria jeg.....deilig å være litt sprelsk;)

marit sa...

Takk for helga! Koste meg max!
Disse ble kjempe flotte!
For tiden stekker du deg jo lenger på hver eneste lo, hihi... Du er blitt god i ekstrem sporten;)

Anne sa...

For noen kule Lo-er, kjempefin bruk av rubons, må legge meg den på minnet. :)
Ha en fin dag.
Klem, Anne.

bojose sa...

Så flotte LOer. Så smart å bruke rub-ons på bakgrunnen slik du har gjort.
klem :)

tangent sa...

Kjempefine LOer! Herlige farger på den nederste. Veldig gøy å scrappe med kit ja:-)

Bente Fagerberg sa...

Ja det klarte du galant.
Jeg synes at det kan väre vanskelig av og til å holde seg til et kit.Det rekker at jeg vet at det er alt jeg har, så vokser det behov av annet helt av seg selv....Men så er jeg jo litt rar da...he he...
Så fine farger også.
xx

MonaV sa...

Du lager de skjønneste og herligste LOer Elisabeth.
Lenge siden jeg har vært innom her så jeg har kikket litt opp og ned på alle de flotte LOene du har laget. Digger vimpelbruken din!

Ha en flott dag!