fredag 25. mars 2011

For 35 år siden....



så ble min bror født, ganske nøyaktig 1,5 år før jeg så dagens lys.... I dag skal vi nok ikke noe bursdagselskap eller lignende - desverre.
I 1986, bare 10 år gammel døde han desverre... :(
Det rare er jo at man blir "vant" til å ha en bror for lite, MEN, noen ganger så kommer alle spørsmålene...hva om, hvis at, dersom......litt sånn, hvordan ville dagene nå vært dersom han var her......
Så nå går jeg ut en tur, tar med et lys, og tenner det på graven hans, og heldigvis har jeg maaaange gode minner om hvordan vi var "knoll og tott" og hang sammen som erteris.....

10 kommentarer:

marit sa...

Tenker på deg!

mo9ca sa...

Stor klem til deg Elisabeth!

Pia sa...

Nå forsvant kommentaren min - prøver igjen: Tiden leger vel mye, men sikkert både sårt og rart å ikke ha broren sin der. Flotte bilder av dere - fine minner!

Wenche sa...

Takk for at du deler

Gry sa...

Helt nydelige bilder,så skjønne dere to var...tenker på deg...

~Isabell~ sa...

*snufs* dette var trist å høre. Minnene er heldigvis dem som holder en oppe når tunge stunder herjer. STOR klem til deg på denne spesielle dagen

Alexia sa...

sender bare en klem, føler med deg....

Linda64 sa...

Stor klem til deg !

Iselind sa...

Klem til deg....

Aquarell sa...

Så fine bilder av dere to... :)
Varme tanker til deg.