fredag 25. mars 2011

Enda en -RoundRobin LO

Jupp, vi lagde likegodt to stk da....når man først var igang....hihi....og ja, om ikke du har vært med på Round Robin før, så prøv det neste gang du er på treff....er veldig kjekt, og veldig grei måte å få gjort noe med noen bilder som ellers "er litt vanskelige" å finne løsning på selv synes jeg....
kjenner at jeg i helgen har veldig lyst å scrappe, meeeen, med sol og fint vær, spørs det om det blir så mye innesittetid.....kjenner at vårfølelsen sprer seg sakte men sikkert, og vi planlegger litt sykkelturer osv ....samt litt guttebursdag, trening, mannen skal jobbe dugnad + nattejobb, etc etc....noen ganger må man ha avslapning fra helgene også...hihi...MEN, heldigvis har vi tid til MASSE kos....
takk for masser av koselige kommentarer, det er sant som sies, at når man etterlater seg et spor, så synes jeg virkelig det er artig å gå fra min blogg, til en annen, og til en tredje, fjerde, femte.....litt bloggvandring er gøy!! Oppdager jo at det er såååå mange flinke scrappere der ute i Norges langstrakte land...

3 kommentarer:

Norunn sa...

Så artig det hørtes ut, også så lekkert det ble!

Ønsker deg og dine en riktig god helg!

Linda64 sa...

Frisk og flott LO!

Bente Fagerberg sa...

Morsom lo du har fått till. En fin måte å huske den treffen på også faktisk. Jeg holder med deg om at vi kan behöve å slappe av fra helgene også. Hi hi!!