onsdag 9. mars 2011

Elsker - elsker ikke....

Vi jentene i ScrappeHuset har vært så heldige å få lekt med den nye kolleksjonen til Vibeke Spigseth, og det oser jo sommerfeeling av denne!! Ja, jeg ble nå i alle fall så inspirert at jeg måtte finne litt sommerbilder nå som snøfonnene ligger her på Sørlandet i alle fall....og ja, jeg må nå bare si det sånn, at jeg kjenner det skal bli deilig med sommer også...hver årstid har sin sjarme.

Her sitter Victoria i ei blomsteren, på Maihaugen museumet i Lillehammer, og har den "vanlige" elsker-elsker ikke reglen på en prestekrage..... hvem husker vel ikke å ha gjort slikt når man var små vel....

Sponsorbruk:
Poppydesign - mønsterark
Zwa creative - blingswirl
Papirloftet - blomst
Inkido - strass/bling

Et lite detalj bilde, for her er det "ekstremsport" (hihi) som gjelder, bååååde tyll OG nål.....hihi... og bølgepappen er tatt fra kjekspakkens omslag.....

Ha en fin fin dag du også, her regner snøen bort, men DET gjør ingenting, begynner å kjenne at vi er klare for våren og dens uteaktiviteter......

11 kommentarer:

Beatemor sa...

Nydelig Lo. Digger vimplene du har her. Og de papirene er bare dødslekre - må skaffe meg :-)

tangent sa...

Denne var utrolig nydelig og stemningsfull Fikk lyst til å lifte den. Nydelige papirer du har brukt (som også havnet i min handlekurv igår).

UlrikaT sa...

Vilken nydelig LO! Fint med den stansade kanten og lekkert med vimplarna!

mo9ca sa...

Så nydelig så nydelig!!
Og kjekt å se at du stadig flytter grenser når det kommer til scrappingen... litt blomster... litt blomster OG blonder... litt blomster, blonder OG pyntenål.... herlig!!
Superflink er du - og kjempeinspirerende!!

*klem*

rosy3108 sa...

gorgeous!

Synne_:) sa...

Nydelig dus lo` med herlig bilde og detaljer :)

Jonna sa...

For en nydelig LO i herlige farger!

banglamarie sa...

Lekker layout!!

marit sa...

Hæææærlig!

pia iris sa...

åååå så lekker denne var. herlige duse farger og sommerlige herlige bilder.
lekkert med vimpler på.
ha en flott kveld. klem pia

Spruddle sa...

Nydelig layout, og jeg bare digger de vimplene! Rett og slett :))