onsdag 16. mars 2011

0-hull.... -Vi tar'n

Jeg synes (helt objektivt sett så klart) at i ScrappeHuset har vi så mye gøy .... en av mine absolutte favoritter er "vi tar'n" hvor vi velger oss ut en LO, og så lar vi den være vår "muuuuuuse".... eller inspirasjon om man vil...

Jeg ble inspirert av bildeoppsett til venstre på LO'en, små bilder som forteller en historie og søm :o) og her er altså mitt endelige resultat.....en liten historie om når guttene for første gang skulle til tannlegen....spennende for liten og stor det.....og morsomt...hihi
Sponsorbruk:
Det lille ekstra: stempeltekst
Prima: mønsterark & pagepebbles
American Craft: thickers - stroll
Hobbykunst: Rund knapp
Cosmo Cricket: chipboard pil
Gluedots

og vet du, frem til 15. april kl 24:00 kan DU også være med og la deg inspirere av hovedLO'en....håper du blir med og tar'n du også :o) og lar deg inspirere av LO'en under her!!

8 kommentarer:

Spruddle sa...

Næh,så kul din ble! Synes det er så flott med flere små bilder,det sier gjerne mer enn bare ett stort :)) Denne må jeg nok prøve meg på :))

Pia sa...

Flate - jeg får lyst til å scrappe i ny og ne! Men skrivinga tar jo helt over. Får tvinge meg til å sette meg ved scrappepulten en eller annen kveld...

Marianne/skorpionen sa...

Jeg er så imponert over dine dokumentasjoner over hverdagslige ting og også her - for en herlig LO! Med innkalling og bilder med masse herlig tekst - herlig!!
Ønsker deg en flott kveld!

Bente Fagerberg sa...

Så stilig layout.Veldig bra med alle de bildene. Designen gjör jo at en kan scrappe hvor mange bilder som helst. Det er en bra utfordring. Mange av oss bruker kanskje bare att bilde av mange.
Må over å kikke litt på den utfordringen,ja...
Tfs!

Linda's Dillerier sa...

Tusen takk for besøket i bloggen min. Alltid like koselig.
Så utrolig kult å ta vare på innkallingen og scrappe den. Masse herlig tekst og flotte bilder!

leni sa...

Skikkelig flink du er altså.
Jeg elsker å scrappe, men er ikke så kreativ=P Stå på =)

leni sa...

Skikkelig flink du er. :)

Karianne sa...

Masse inspirasjon å hente her! Jeg følger *smil*