torsdag 17. februar 2011

Vi tar'n hos ScrappeHuset

Har du sett denne månedens "vi tar'n" hvis ikke så løp og gjør det, og la deg inspirere!! og bli med på moroa :o)

Her er min løsning på denne


Selv om ikke jeg selv eier en sånn elektronisk kuttemaskin, så har jeg her fått låne en ei gang, og kuttet ut overksriften og jeg må si jeg likte godt den fonten der...

og i photoscape har jeg brukt verktøyet der for å skrive teksten direkte på bildet og snøen....kunne nesten tro det var årets snørike vinter, men dette var fra i fjor...

Ha en fin fin dag videre! Her er torsdag en sånn -det-går-i-ett-dag hele ettermiddagen, men noen dager må jo være sånn også... og i dag blir det 1-2-3 ekstra unger med middagsbordet....en fra eller til spiller som regel ingen rolle som jeg bruker å si.....

4 kommentarer:

Yasmin sa...

Kjempe herlig side! Det har vært gruusomt mye snø i vinter synes jeg og det virker som den ikke har noe ende heller.. :s

Ha en strålende flott torsdag! :)

tangent sa...

Nydelig vinterLO! Kjempekult med teksten direkte på bildet. Den ideen må jeg huske! Herlig med rødt på vintersider.

Linda sa...

Knall-lekker LO! Likte veldig godt oppsettet og fargene på denne:)

Linda64 sa...

Så stilig å skrive rett på bildet... Det må jeg notere meg bak øret.
Siden er kjempeherlig og likte veldig godt det røde, lager en litt anderledes vinterstemning.
Ønsker deg en kreativ uke.