onsdag 16. februar 2011

skissedilla #99

Javisst, er man i siget, så må man jo bare seile med vinden!

Har bladd litt tilbake i bildearkivet og funnet ut at jeg har drøssevis av hendelser fra babytiden jeg ikke har scrappet......så ett sted må man jo begynne, og da var det kjekt at Skissedilla hadde ei skisse som tiltalte meg så fint....

scanningen ble noget rar, men akk sann, detaljer detaljer..... :o), jo, vel, noen ganger er jo detaljer viktig altså, men så "gadd" jeg ikke ta bilder av denne..... :o)

Sist, men ikke minst, så må jeg på vegne av Victoria takke for kommentarer hun fikk på sine LO'er, hun ble SÅ stolt over å få kommentarer fra "ordentlige" scrappedamer...... og om mulig, ble hun bare mer giret på å scrappe sammen med mamma igjen.... :o)

Ha en fin fin dag videre, her snør og blåser det om hverandre, stiv kuling og all snøen fra naboene blåser bort til oss.......nice nice <3 hihi

3 kommentarer:

Catrine sa...

Du lager så mye flott!
Denne var kjempesøt! Tenk så små de var! :)
Og så må jeg jo bare kommentere V's scrapping i posten under! Hun er jo kjempeflink! :)

Lua mi er hjemmestrikket ja. I Puno, som er et nydelig Alpakkegarn. Bare i gi et pip om du vil ha oppskriten.

Ha en fin kveld! *klem*

Yasmin sa...

Kjempe søt side om gutta dine.. :) Takk for at du la igjen en kommentar i bloggen min! :)

Marianne -mi@ sa...

Så duse fine farger du har brukt, passet kjempegodt :-)
Herlig med Ole Brumm'en

Takk for bidraget til Skissedilla