lørdag 12. februar 2011

Skissedilla # 98

Her er det helg! og jeg har siklet litt på skissen hos Skissedilla denne uka, og fikk omsider tid til å lage den..... så her er mitt endelige resultat (ja, man blir jo inspirert av at det er MGP i kveld...hihi)

Jeg har brukt Cosmo cricket og jeg simpelten er forelsket..... <3 og det var forbausende artig å scrappe slikt før/nå bilde ... tiden går jommen meg fort....I dag har den "unge damen" allerede scrappet 3 lettersize LO'er selv, og hun er såååå stolt!

Mamma's hjerte vokser jo når hun selv kommer og spør om "du mamma, jeg bare lurte på om vi kunne ha litt jentetid på kontoret og scrappe litt".... DET sier man jo ikke nei til, dog, det ikke blir all verdens med scrapping på mor selv, men jaja, så får jeg ryddet litt i sakene mine.... samtidig som jeg innser at jeg ALDRI i verden skulle kastet unna så mye av det aller-aller-aller første utstyret jeg kjøpte etterhvert som jeg anskaffet meg andre ting.....MEN, heldigvis har jeg jo spart på mye, så jenta har jo massevis enn dog.....:o)

ha en fin fin lørdag videre......og takk for at du stakk innom :o)

10 kommentarer:

Eli sa...

Kooselig og kjempefin layout og kjekt med jentetid på kontoret; gyldne øyeblikk man ikke kan gå glipp av :) Ha en finfin helg! *klem*

banglamarie sa...

Lekker layout. Så koselig med jentetid på kontoret :)
God helg. Klem.

tangent sa...

Herlig LO! Liker veldig godt slike "før og nå" LOer, men egentlig sjelden jeg lager dem...
Fint med så mye tekst

Livy sa...

Heisann!!
Så koselig det høres ut :) Jeg gleder meg til vi har et scrapperom i hus også, da kanskje jeg og min Vic kan scrappe litt sammen også(akkurat nå er alt scrappeutstyr pakket bort i påvente av babyen ;))

Utrolig fin LO du har laget også-det var en smart ide og scrappe før og nå bilder :)

Nå er det MGP her i stua, kos deg masse i kveld! Klem fra Livy

Heidi sa...

Lekker Elisabeth!!!! Digger alt det hvite, fargene som dukker opp, og de små detaljene!!! Har to gutter som scrapper her jeg også,,,minstemann har allerede laget ett letter size album faktisk...
Stor klem!

Pia sa...

Flott at du holder koken! Nok en nydelig LO fra deg!

Synnøve sa...

En flott og delikat LO. Herlig farge-komb og nydelige bilder.
Klem

Lene sa...

Herlig LO - digger journalingen din !

ha en flott søndag!

Lene - Nabon sa...

Så deilige farger! Kult med bildene! Liker teksten din også!


Tusen takk for bidrag!

Linda64 sa...

For en flott LO. Høres koselig ut at dere har jentetid i scrappekroken.. Alltid kjekt å kunne gjøre noe sammen med barna.. Sliter nok litt mer med å få ungdommen i huset vekk fra gitar og pc for 'leke' med papir..
Klem