tirsdag 1. februar 2011

Det er lov å si au..

...men han gjør det ikke....

Lappebruk, vel det er en fast post i hverdagen hos oss, både for minstemann og eldstejenta! slik har det nå vært i 5.5 år, så dette begynner å bli rutine.....og jeg forstår godt at ungene ikke alltid har lyst å ha på lappene....men, må man så må man....

Her er i alle fall en LO laget til ScrappeHusets utfordring denne mnd.....ta en titt du også og la deg inspirere av å bruke rødt


Sponsorliste
Patternscape: mønsterark - strikketøy
Cosmo cricket: mønsterark - prikker
Gluedots
Kiwi Lane Designs: sjablong/ large bracket
Det lille ekstra: stempeltekst


Har jeg forresten nevnt at jeg simpelten DIGGER tekststemplene fra "det lille ekstra"?? mangler bare vinterplata, ellers har jeg alle, og jeg MÅ få hendene mine i den vinterplata også....uten tvil....

Til slutt vil jeg bare takke for hyggelige og inspirernde tilbakemeldinger som har kommet både her i bloggen og på mail.....DET skal dere vite at er kjempekoselig! Håper dagen din i dag og resten av uka blir kreativ, inspirerende og minnerik...............

2 kommentarer:

Heidi sa...

Super layout!!! Har "lagret" denne utfordringen...;) ha en flott uke.

FruMaansen sa...

Tak for kommentaren på min blog!

Super fint LO du har lavet der, fint og enkelt med fine detaljer.