fredag 4. februar 2011

Bloggcandy og helg...


Heidi, eller Hetal som også nok kjenner henne under har ikke overraskende fått 10.000 besøkende, og vil garantert ha flere......hun feirer med DENNE flotte candy'en.... og den vil i alle fall jeg gjerne sette fingrene mine i...hihi...

Ellers er det helg igjen, men her i huset er alle guttene syke og pjuskete, så det blir ei heller laber helg av lite innhold bortsett fra sykdomspleie her og der.... ekstra mye TLC så håper vi det snart går over...... det som mor synes er synd er at det går ut over "min" tid på kontoret og til "min" hobby her....MEN, det jeg derimot har begynt med er strikking...."Elisabeth gjør ting hun ikke kan"...... rett/vrang/galt......rekke opp igjen, og prøve ....irritere seg over at det ikke blir like fint som hos andre......skjønne at jeg må strikke strammere, og at prøving og feiling i alle fall gir litt forståelse.... selv om jeg ikke enda skjønner hvordan jeg skal få til alt, så satser jeg på at det løser seg til slutt!! Victoria var i alle fall strålende fornøyd med det jeg strikket til henne....jaaaa jeg har tatt bilder, og det kommer nok etterhvert..hihi....

OG om du skal bruke tid på scrapping i helga, så anbefaler jeg at du sjekker ut FredagsSkissen vi har i ScrappeHuset....


GOD HELG TIL ALLE!!!!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Hmmmmmmmmmmm....den skissen er herved lagret for bruk i helgen...håper jeg da!!! (Mangler nemlig farger til skriveren her...)
Ha en super helg Elisabeth

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg strikker kluter jeg.... Det er jo en begynnelse! ;)

Du har vunnet på min giveaway - send meg fargeønske og navn/adresse på mail vibekeor@gmail.com

Gratulerer! :)