lørdag 26. februar 2011

2 LO'er - fra "RoteRommet"

Inne hos ScrappeHuset i dag ligger det en artikkel om å ta i bruk den type bilde som ikke er direkte i fokus/-og billedskjønne. Dvs, ute av fokus, motiv i bevegelse etc... Jeg synes dette var en genial måte å få scrappet litt "anderledes" bilder enn de som er "redigert" og "perfekte".

Her er en LO av guttene mine, dvs, den ene på gulvet, den andre med tunga ut og i full fart mot linsa.....derav vil jeg tro at jeg har hoppet litt bort, knipset og dermed ble vinklingen slik den ble...

American Crafts - grønn bakgrunnskartong
Sassafras - mønsterark -mix and mend
Adornit - photo corner stickers
Adornit - scalloped bord
Perlehuset - grønne perler til -DU-
Studio Calico - cardstock stickers

Full konsentrasjon som du kan se.....
og monstre, jeg simpelten digger monstre...... tror jeg må ha en sånn "send-monster-til-meg-innsamling"....her har jeg vært i klistermerkebunken til Victoria og spurt om mamma kan få noen monstre av henne......til hennes STORE stolthet...tenk at mamma vil ha noe av mitt.... MEN, jeg byttet ganske fair altså... :o)

Og til sist en LO med guttene og mormor. Historien her er at mormor har ei sånn hake som kan gnage, og gnage inn i mage, rygg og hals på ungene, og de elsker det i og med at det kiler... Denne lekestunden skulle jeg da forevige, men endte opp med å bare få bilder av hår og hoder..MEN, det gjør jo intet......så jeg jo nå i ettertid, for leken var jo slik, og med litt tekst, så forklarer alt seg
Adornit- Mønsterark
Sassafras - mønsterark og blomst med knapp
Dear Lizzy + american Craft - thickers -fantastic
Nikki sivils - burlap button


Ha en fin fin lørdag videre
om 10 mnd er det 2. juledag dere, akkurat i dag....hihi....

3 kommentarer:

marit sa...

Fine de var!
Den nederste var jo bare hærlig!

Minasverden sa...

De LOene var kjempe flotte. Friske i fargene og mange flotte detaljer.
Ha en flott dag.

aina sa...

Dette var så flotte LO`er,og det med å bruke "umulige" bilder likte jeg kjempegodt! Takk for inspirasjon og ha en fiiin kveld :-)