mandag 3. januar 2011

Vinneren av BloggHopping RAK'en

Først vil jeg bare si at det var utrolig gøy at så mange deltok når vi jentene i ScrappeHuset arrangerte denne BloggHoppingen....og ikke minst, TUSEN takk for alle koselige kommentarer da....kjempekjekt!

BENTE, du vant hos meg så om du skriver en mail til meg på trinse76@hotmail.com så skal jeg få sendt avgårde det som var avbildet + litt ekstragodis til deg...... -dette må jo være en fabelaktig måte å starte det nye året på...-med vinnerflaks og det hele..... :o)

Har du lyst å se hvem andre som de andre?? Sjekk ut ScrappeHuset sin blogg da....

ha en fin fin dag alle og enhver

1 kommentar:

Bente sa...

Hei:)

Tusen takk for at jeg fikk delta i blogghoppingen deres:) Det var kjempegøy:)

Og... gjett om jeg er kjempeglad i dag da:) Første gang, ever, at jeg har vunnet noe som helst:)Gleder meg masse til pakken kommer i posten:)

Jeg har fått en super start på det nye året♥ Tusen takk:)))

Klem fra Bente