torsdag 13. januar 2011

Tre må man være

Synes egentlig at jeg starter det nye året litt "labert", i alle fall sånn på bloggsiden...men der det er slakkhet er det jo alltid forbedringspotensiale, så det får jeg ta til etterretning...

Vel, ja, som overskriften sier, så må det jo være tre, og ja, det er ikke fritt for at jeg tar endel bilder av de tre "arvingene" mine.....de er jo helt objektivt sett de mest fantastiske skapningene på denne jord.....mener i alle fall vi.... (les: mannen og jeg)
jaaaaada, jeg sa det for lenge siden at sånn spray-greie med maling i, DET trenger i alle fall ikke jeg........neeeeeeida, jeg har ikke overholdt det utsagnet mitt, for det er jo ganske enkelt genialt kult å leke med mist da.... så sånn er det blitt med den saken...hihi

Ha en superduper dag videre godtfolk.....selv har jeg ei snuppe hjemme fra skolen i dag som er litt småpjuskete, så nå får det være nok blogging for ei stund på mor.... :o)

8 kommentarer:

Lene sa...

Denne var kjempesøt ! Herlig bilde av arvingene dine !

tangent sa...

Kjempefin LO! Mist er kjempegøy ja... likte hvordan du har laget "tannhjul" i den her... Søtt bilde!

Linda sa...

Kjempefin LO Elisabeth! Og misting er jo bare veldig gøy!

Likte veldig godt oppsettet, og det lille monsteret. Og et kjempeflott bilde!

Jonna sa...

Kjempeherlig bilde, og lekker LO. Liker så godt de monstrene...
Jeg er også påmeldt Papirfesten, så da snakkes vi kanskje da. :-)

Maggie sa...

Herlig LO!
Man kan ha mye moro med Mist, det er sikkert og visst :)

marit sa...

Ja vi får spraye litt ekstra på lørdag;) Lekker var den!

Gleder me møøøøe!

Anno 2009 sa...

Veldig flott!!!! Klart arvingene må foreviges ofte... De vokser jo så altfor fort! Dere kan være stolte av det flotte trekløveret deres;).

Godt nytt år!!

Klem fra Marilinn

Livert sa...

Kjempe tøff LO. Liker godt misten din.