fredag 31. desember 2010

Topp 10 i 2010

Er vel ikke et vellykket scrappeår uten å ha en egen liten årskavalkade?
I ScrappeHuset har vi også en liten kavalkade gående

Dette året har gitt meg store sprang innen scrappingen, og jeg har beveget meg ut på ukjente stier....jeg som aaaaaaaaaldri kom til å skulle kjøpe noe "mist-greie" i alle fall....vel, kremt, ok da, så har jeg kjøpt det....og ja, jeg liker det...hihi
Jeg fikk også mail og forespørsel om jeg ville være med i DT til ScrappeHuset, og etter noen runder med meg selv, så valgte jeg heldigvis å takke ja til det...... dette har og fremdeles gir meg utfordringer jeg liker, spenning, og ikke minst glede..... :o) En fantastisk gjeng jenter å jobbe sammen med i Huset...
Et stort avisoppslag fikk jeg også inn i "scrappehistorikken" for 2010, høst/vinter var det ei fra lokalavisen og skrev et 2 sider oppslag om scrappingen min.....og du verden så artig og koselig det var, jeg får enda henvendelser om dette rundtomkring, i heiser, på butikker, på gata, på bussen etc etc....

Jeg gleder meg til å tilbringe tid på kontoret, ja, det er visst her jeg er i mitt ess og får gjort mest....men jeg gleder meg også til å være med på treff i det nye året som kommer... I fjor var det Scrappevaken på Bømlo, i år satser jeg virkelig på å få med meg Papirfesten i Stavanger i April.....kjenner jeg gleeeeeder meg! For ikke å snakke om lokale treff da, de er jo gull verdt de også... :o)

Her er en liten oppsamling av mine favoritter fra året som har gått......
øverst til venstre: betyr så mye fordi bildet taler mer enn tusen ord
øverst til høyre: ja, faktisk her også taler bildet for seg selv, to gutter som vi kaller for knapp/knott...
nede til venstre: min lille søte prinsesse er på vei til å bli stor, og har store jenters interesser
nede til høyre: betyr så mye da denne viser litt i stæsh og tekst hva som er "in" akkurat nå
øverst til venstre: liker godt fargene jeg har brukt her og hele LO'en faktisk
øverst til høyre: en artig LO å lage, med vimpler og stjerner, og ikke minst historien omkring en 3-års dag
nede til venstre: denne teksten og bildene er gull verdt, og sikkert fantastisk å ha om 15 år når minnene skal strømme på igjen og minne oss om den travle småbarnstiden
nede til høyre: en tung LO å lage, men terapautisk. Det er nå 3 år siden pappa døde, og bildet og detaljene er med på å gjøre denne LO'en minnerik og verdifull

øverst til høyre: et tilfeldig tatt bilde, av en hverdagslig situasjon, trøste en gutt, og moralisere den andre.....teksten her er også med på å bevare alle de små detaljene rundt småbarnstilværelsen og er gull verdt.
nede til venstre: fargene her er så "gode mot hverandre" og jeg simpelten elsker slike bilder

Da gjenstår bare for meg å takke for alle super-ultra-mega-giga koselige kommentarer, vit at jeg setter STOR pris på hver og en, og anser de som unike kreativitetskommentarer..... så TAKK skal dere ha....... Håper feiringen i dag blir akkurat slik du kunne ønske deg......

9 kommentarer:

marit sa...

Hææææærlig topp 10 du har funnet frem!
Godt nyttår til deg og dine!

tangent sa...

Nydelig topp 10 liste! Elsker stilen din. Du er helt utrolig når det kommer til å fortelle de små historiene...

Riktig godt nytt år!

Kristin sa...

Kjempemorsomt å se din topp-liste! Alltid imponert over din evne til å dokumentere historier på en så utrolig god måte!

Ønsker deg et kreativt år i 2011.

Takk for inspirasjon, jeg hadde stor glede av å lage min topp-liste også!

pia iris sa...

takk for koselig besøk i bloggen min. litt av en flott topp 10 du har her. du er så flink med dokumentasjonen.
ha et flott kreativt nytt år og så "sees" vi i blogglandia til neste år. klem pia

Torill sa...

Nydelige LOer du har funnet fram, Elisabeth!!!
Det har helt klart vært et flott år!!

Godt nytt år - og takk for at du er med i Huset sammen med meg!
KLEMS

Eli sa...

Herlig liste med flotte layouter; du tryller de frem som perler på en snor :) Godt nytt år til deg og dine Elisabeth; og jeg håper at 2011 blir et år for linselusing og sprell ja :) *klem*

MonaV sa...

Du har en herlig og flott topp 10 liste Elisabeth.
Jeg blir bare mer og mer imponert over historiene du får med på LOene dine. Kjempebra!!!!

Tusen takk for alltid så hyggelige kommentarer i bloggen min....det er så koselig:)
Håper dere hadde en flott feiring i går, også venter jeg meg masse inspirasjon fra deg i det nye året også.

Sonja sa...

Du har en fantastisk fin stil, litt grafisk stram, men med farger (og pynt) som myker opp. Vakre, vakre Lo-er på lista di!!

Bente Fagerberg sa...

Morsomt med alle disse ti-på.topp lister. Det blir så mye snadder på en gang!!