søndag 19. desember 2010

stille på sørlandet for tiden....

vel, det har sine grunner både det ene og det andre, men en av grunnene er at jeg virkelig har blitt påtvunget scrappepause..... Skriveren min tok nemlig kvelden....ja, jeg vet, KRISE!!! og fikk beskjed om at den var kaputtski, så til uka håper jeg at butikken finner utav hva de har tenkt å gjøre, siden vi enda har garanti på den :o) (flaks)

Tiden går med til førjulskos og aktiviteter med ungene. Og ikke minst, snøvær. Her har det kommet STORE mengder snø de siste dagene, og vi elsker det, liten og stor, simpelten elsker snøen og dens mengder! Funnet ut at jeg har virkelig vært veeeeeldig snill som fikk innvilget ønsket mitt såpass mange dager før jul, for hver jul ønsker jeg meg snø, men det finnes jo ingen garantier om at jeg virkelig får det....

Her er en liten titt på årets julekort fra huset, og jeg lærer aldri, i år som i fjor, ble det for få kort, så da blir det noen julebrev og noen kort om hverandre. Dvs julekortet er ikke akkurat slik som dette, men bildene og oppsettet og teksten er nesten helt lik, men orginalen har litt andre snøfnugg da... :o)


Vel, vi baker litt, og koser oss, og en ting vi har laget er Bountykuler......sånne nesten ala bounty sjokoladen.....mmmmmm nice, godt, herlig, vidunderlig..... har du lyst å prøve du også.... HER er oppskriften.....og ja, nevnte jeg at de er kjempegode?? hehe...

Sist men ikke minst, et anbefalingstips om du vil ha noe å diddle med nå i førjulstiden, hos ScrappeHuset der er det nå gående kalender med nye supre tips HVER dag.....både for liten og for stor....HER er linken dit...

Ha en finfin 4 søndag i advent i dag da dere, før vi vet ordet av det er det sannelig julaften...... herlig-herlig

3 kommentarer:

Turid sa...

Herrrlig julekort! :o)

Trine sa...

For et flott julekort!!!

Anette {foreldremanualen} sa...

Kjempefint!
Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! ;)