onsdag 1. desember 2010

Juleskisse som jeg har scrappet....

Tenk, vi hos ScrappeHuset har vært så heldige å fått designet ei helt egen juleskisse fra Moma til denne månedens ufordring.
Og denne skissen passet "som hånd i hanske" for meg og jeg storkoste meg når jeg laget den,og tror neppe det blir med "bare" denne ene LO'en heller... :o)
sponsorliste;
kiwi lane sjablong
papirdesign
3ndy papir
thickers
gluedots
charm fra kort&hobby


har du meldt deg på julekalenderen vår? For å være med på den STOOOORE scrappepakken som blir trukket "ved veis ende"? Les mer om den HER
Ha en fin fin 1. desember dere!!!

7 kommentarer:

Linda sa...

Så lekker LOen din var Elisabeth! Skikkelig flott!

Janne sa...

Kjmepeflott tolking av skissa og som alltid er jeg en stor beundrer av hvor mye tekst du klarer å få med på loene dine ☺

Ann Kristin sa...

Syns du hadde ett herlig bidrag til denne skissen! Kjempeflott!! Og teksten passet så godt til, men hva har du skrevet ut den på?

tangent sa...

Herlig juleLO! Lekker fargebruk og så fint med all teksten!

~Isabell~ sa...

denne er bare så ned til minste detalj gjennomført, lekre farger og super herlige bilder=)

Aakre sa...

En utrolig flott juleLO. Jeg elsker oppsettet og fargene. Flott med teksten og flotte bilder :D

lillesmor sa...

Denne loen ble utrolig flott, og jeg er også av dem som beundrer all teksten du får inn i loene dine.
ha en fortsatt fin romjulstid.