søndag 26. desember 2010

BloggHopping og RAK


Ja, vi i ScrappeHuset har det i alle fall ikke kjedelig, og det vil vi ikke at du heller skal ha.... derfor har vi nå igang en felles RAK, og du kan delta på alle som en, for her er det bare å "hoppe-i-vei" fra den ene til den andre.... og du kan få ha 6, ja hele 6 muligheter til å vinne en RAK...
- vi feirer også nå at det er over 200.000 besøkende i ScrappeHuset's blogg.
Hvis du kommer fra ScrappeHuset så vet du allerede litt om hva denne "hoppingen" går ut på, men om ikke du kommer derfra, så kan du klikke på linken HER og se hva som foregår


Først vil jeg at du skal se hva jeg har puttet oppi RAK'en min. Dvs, noe av det, jeg er nemlig storslagen fan av overraskelser, og derfor viser jeg dette, men kan love at den inneholder mere godsaker altså... :o)
Fristen for å delta er 2. januar, så her har du mulighet til å bruke gooood tid i hver enkelts blogg om du trenger det.... trekningen vil foregå 3. januar
-hva trenger du så å gjøre for å være med i trekningen av denne RAK'en?
*vel, du trenger å hoppe fra den ene til den andre og etterlate en/eller flere kommentarer i våre blogger
* få inn det hoppende huset i bloggen din
* skriv kommentar i ScrappeHusets blogg når du har kommentert rundt-omkring :o)

og jeg vil at du skal hoppe videre til Iselind sin blogg og hennes RAK, god fornøyelse :)

44 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Hoppetihopp :) Denne bloggen her har jeg visst vært innom før en del ganger :) Blir inspirert av hvor flink du er til å få med mye tekst på Loene dine! Artig å blogghoppe, men er ikke bestandig jeg er like flink til å kommentere.......Da hopper jeg videre til nestemann:)

nedergaard sa...

Så skønne ting du har lagt i pakken... flotte scrap du laver, dig vil jeg gerne følge. Sjovt med sådan en bloghopping... vil gerne deltage, så nu hopper jeg videre

Mange hilsner med ønsket om en glædelig jul og et godt nytår

Anja's KortKreasjoner sa...

Hurra så artig med bloghopping, for en fantastisk RAK, Må si dere har gjort mye for oss følgere denne mnd'en og dette topper jo det hele før nyttår.
tusen takk for all inspirasjon og alt det fantastiske du kreerer.
Klem, Anja

ninabakke sa...

:) Fin blogg du har.

God jul og godt nytt år

Klem fra Nina

Kjellaug sa...

Dump...der landet jeg en liten tur innom deg også. Dette var da riktig gøy..får spenne på med hoppefjærene og hoppe videre...artig å se hvor vi lander.

inger synnøve sa...

heisann der hoppet jeg over til deg:) jeg har alltid hatt sansen for det rene på dine LOèr. og det er til stor insp + det at du er megaflink til å lage mye tekst LOène dine.

dette var en artig og morsom utfordring:) kjekt å se hva dere alle lager og så var det ett spart i rompa til å kommentere og ikke bare titte:) fortsatt god jul og godt nytt år :)

Marianne sa...

Hei på deg Elisabeth, håper dere har en fin og koselig julefeiring :)

Nydelig RAK, selv om du ikke viser alt ;)

Ønsker dere fortsatt en fin jul!
Juleklemmer
Marianne

Maya sa...

Her jeg stadig vekk innom men så altfor dårlig til å legge igjen en liten hilsen! Du lager masse flott og god inspirasjon til journaling.

Turid sa...

Så mye fint du har i bloggen din! Ønsker deg en fin juletid videre.
hilsen Turid :)

Eline sa...

Hei og hopp. her kommer jeg hoppende. Så mye flott i bloggen din!!!
Spennende å bli "tvunget" innom deres blogger. Det er masse flott her =)
Ha en fin romjul.
Da hopper jeg videre.

Merete sa...

Hopper innom og ønsker deg og dine fortsatt god jul:) Håper på å bli mere aktiv inne på ScrappeHuset igjen - om tida strekker til:)

Asil sa...

Hei og hopp! :D Alltid så inspirerende å være innom bloggen din - du er så flink til å dokumentere med ord minnene du scrapper. Det er scrappeforsettet mitt, å skrive mer framfor å bare dekorere bilder! :) Ha en fortsatt fin romjul! :)

Hjemmkos sa...

Så artig med blogghopp i jula :D
Fortsatt God Jul!

Trine sa...

Ønsker deg og dine ei riktig god jul og et fantastiske nytt år!!!

Marianne sa...

Dette er da morsomt. Så mye fint det er å se i bloggene deres.
Ha en fortsatt God Jul :-D

Jeanette sa...

Åhh så nydelig RAK! Gratulerer med 200 000 besøkende i Huset! Håper du har en fin jul og får et flott og kreativt 2011! Klem fra Jeanette :)

Guri sa...

Her kommer eg hoppande for å snuse litt rundt i bloggen din :)
Takk for titten.

Hege-Annie Simonsen sa...

Hei og hopp! Tralalaaa! :)

Så gøy at Scrappehuset feirer med blogghopping, alle de over 200.000 treff på bloggen! Gratulerer!!

Takk for inspirasjonen du gir videre med å dele av din kreativitet, som DT for Scrappehuset og ellers!! Selv har jeg ikke kommet i gang med bildescrapping ennå, selvom planen lenge har vært å ta fatt på det. Kanskje i 2011?? Får krysse fingrene for masse tid og overskudd, samt overflod av deilig, boblende kreativitet her i gården! :D

Julehilsen, Hege

Bente Fagerberg sa...

Sånne fine blogger der har!
Jeg har nettop begynt å blogge så jeg suger inn all inspirasjon!

Elisabeth sa...

Her kommer jeg hoppende fra Ann Cicilie. Dette her er jo glimrende. en finner masse nye blogger også.

Ha ei trivelig jul og et godt nyttår.

julehulsen fra Elisabeth

toi9 sa...

Så herlig bilder av barna på julekortet :)
Lekkert det vi får se av RAKen, og spennede å ikke vite alt :)

Ha en forsatt fin jul :)
Klem Toini

Bente sa...

Hei:) Hopper innom bloggen din på veien:)Gøy å titte innom bloggene deres. Fortsatt god jul til deg og dine:)
Klem fra Bente

Hege sa...

Hopper innom deg også jeg, her har jeg vært innom før også, - og kommer helt sikkert igjen!!

Ønsker deg en herlig romjulskveld!

GryA sa...

Hopper inn her hos deg! Fantastisk RAK og morsomt å være med å feire med dere!

Askepott sa...

Så masse fint du lager. Morsomt med hoppetihoppetihoppblog. :-))

Cathrin sa...

Flott RAK og spennende med en overraskelse i tillegg. Gratulerer så mye med mange besøkende, moro at dere feirer med en blogghopp så vi kan være med.
Da hopper jeg videre og ønsker deg samtidig en fortsatt flott romjul!
-Cathrin-

Ann Kristin sa...

kjempemoro med blogghopping.

Fortsatt god jul.

Ann Kristin

Hildegunn sa...

Jeg er med på hoppingen enda, og ser at du også har funnet frem masse fint! Morsomt at dere i Scrappehuset finner på så mye for å få med mange lesere!

Ønsker deg en finfin romjul!
Klem

Kari sa...

Hopper innom, gøy med blogghopping!
Her var det mye fint! Fortsatt god jul.

Jeanette ♥ sa...

Skriver det samme til deg som jeg gjorde til Vibeke, Screppa og Ann Cicilie;
Første gangen jeg er med på blogghopping, nå mest for moro og for å få besøkt enda flere kreative og inspirerende blogger.
INGEN dum idé *thumbs*

~~~~

Nydelig blogg som jeg har lest meg litt nedover nå, kommer igjen.

Herlige barn - de gir oss alltid noe å skrive om og de er den største inspirasjon man har ;o)

Nydelige LO'er med massevis av detaljer uten at det blir for mye likevel.
Digger det.

Ha en flott kveld.

Klem

marit sa...

Å da var jeg kommet hit;)
Detta va skøy;)

HegeHB sa...

Kjempespennnde- og moro med ekstra overaskelser i RAKen. Jeg krysser fingre og hopper videre:) God jultil deg!

Berit sa...

Dette var jo også en fin måte å finne flere blogger å gå inn på. Det er jo her jeg henter inspirasjon til å lage mine kort. Men jeg er nok en ulært skrapper og skulle ønske jeg fikk gå på et kurs!! Vel nå videre til neste!

Agnete-Sagalind sa...

Så koselig med denne hoppingen!

Og så mye fint du har.
Tusen takk for masse flott inspirasjon i året som snart er over.

Juleklem fra Agnete

Aquarell sa...

Hoppet inn hit en tur, og så på den fine du lager. :)
Fortsatt god jul til deg, skal hoppe videre. :)

Øyvind sa...

Heisann og... ! :) Mye spennende dere lager! Fortsatt God Jul!

Stine sa...

Nå har jeg kost meg i bloggen din og fått masse inspirasjon! Så da gjenstår det bare å ønske deg en fortsatt god romjul før jeg "hopper" videre!

Ellinore sa...

Artig med blogghopping....blir gjerne med.
Godt Nyttår....
Klem

LindaSS sa...

Hei og hopp... her kommer jeg innom og i samme slengen så stjeler jeg med meg masse masse inspirasjone.. den LO en til skissen lenger ned her var bare så utrolig herlig...

Hanna 12år, og scrappegal♥ sa...

HeiHei♥ Kjempemoro med blogghopping da! Har aldri vært med på noe liknene tidligere, så dette kan bli moro=) Kjempeflott rak også, og så er det jo så moro med overraskelser..

Må si du lager mye flott, denne bloggen vil jeg nok komme tilbake til ja.. ;)

Kos deg siste rest av julen, og ha et strålende nytt år:)

Klem fra Hanna♥

Julia sa...

Så flott rak!!
Jeg er gjerne med å hopper!

Ønsker deg et godt nytt år!

Lille My sa...

Då var hoppe turen kommet til deg og her var det mykje lækkert å se :)) Kjekt å vere innom blogger som eg ikkje har vert innom før.. så her blir det nok fleire besøk :))

Ønsker ein fin nyttårsfering ;)

Og så hopper eg vidare til neste blogg....;)))

Hege sa...

Kjempe artig med blogghoppingen deres :-)Digger at du er så flink til å bruke masse tekst på LOene dine - jeg kommer nok til å titte innom bloggen din oftere i 2011 *lol*
Godt nytt kreativt år!

Maggie sa...

Jeg hopper gjerne fra den ene flotte bloggen til den andre, og legger meg til som følger i samme slengen.
Jeg liker veldig godt det jeg ser her. LO'en om kompiser i pyjamas er bare superfin.
Jeg hopper videre, men kommer gjerne tilbake :)