tirsdag 21. desember 2010

21. i mnd = inspirator..... la deg inspirere


Hos ScrappeHuset så klart, er det nå en GENIAL inspirator utfordring som ligger og venter på deg... Du skal nemlig bare scrappe året som gikk, leser du oppgaven så ser du at du står ganske så fritt i tolkningen.....
Jeg gravde litt dypt i bildebunken min, og fant litt babybilder av Fredrik som omsider fikk plass i albummen... Er jo genialt synes nå jeg med sånn "oppsumering" ......er i alle fall ikke noe problem med å finne noe å skrive om...hihi

sponsorbruk :Papirdesign: utklipte stjerner *American Craft: mønsterark * Gluedots

Og NÅ nærmer dagene seg virkelig mot den store høytiden som alle hjerter gleder seg til..... og jeg kan med glede annonsere at jeg nå har fått ny skriver, og jeg kjenner det bokstavelig talt KLØR i fingrene for å få satt seg ned på kontoret i noen timer.....meeeen, først må ei jente som er febersyk pleies og koses med, og så er det et hus som måååå få en shinings før julehøytiden kan sette inn.... og ja, til og med ribba må masseres med salt&pepper....hihi...nok å gjøre med andre ord.........

Ha en fin fin dag videre...


7 kommentarer:

Alhana sa...

For en herlig LO.
Morsomt å se bilder fra hver måned den første tida. De vokser så fort.
Ha ei fin romjul og et godt nyttår

Tone K. sa...

Hei hei og fortsatt God Jul !!

For en herlig side du har laget !! Kult med flere små bilder og i sort/hvitt !! ...også så nusselig da :o)

Takk for inspirasjon i 2010.Gleder meg til å følge deg i 2011 også.

Fortsatt God Jul !! ♥

GryA sa...

Fantastiske bilder og nydelige farger i denne! Se på det nyfødtbildet da!!! Så nusselig.

Askepott sa...

Så nydelig LO du har laga. :-))

Synne_:) sa...

Jeg hopp og hopper og det kribler mer og mer i scrappefingrene :))En vikelig superkoselig og inspirerende romjulmorgen må jeg si :)) Så masse herlige kreasjoner du har her inne Elisabeth. Legger spesielt merke til alle de kjempeflott bildene du har tatt av de skjønne barna dine. Du er så flink til å få bildene i fokus på Lo`ene dine sammen med lekre detaljer :)) Tusen tusen takk for all inspirasjon dette året!! Gleder meg stort til å følge deg videre til neste år :)) Ha en strålende herlig romjul videre med kjente og kjære :) Varme juleklemmer fra Synnøve

marit sa...

Herlig den ble:) Er vel denne du har tenkt på lenge:)

Stine sa...

Så flott LO, stilig med så mange bilder på en LO! Masse flott inspirasjon i bloggen din :-)