onsdag 3. november 2010

November utfordring - tulle og tøyse


Ny måned og ny utfordring! Er du klar for det du også? I ScrappeHuset så klart ;o)

Her vil vi at du skal bruke SØM på bidraget ditt. Hvordan du gjør det er helt opp til deg, men vi vil gjerne at du skriver innlegget ditt hvordan du har valgt å løse oppgavene. Her ser du hvordan vi i huset har løst oppgaven.

Her er min løsnig på oppgaven......


Sponsorbruk:
Sassafrass-bord
Gluedots
mormors gamle brodiergarn
symaskinens rettsøm

Vi kom hjem i går fra en aldeles herlig uke i Egypt. Alt har vært som en drøm, og føles som det nå i ettertid også.... Jeg skal nok få lastet over bildene til maskinen senere, må bare få unnagjort litt klesvask etc etc etc ... ;o)

Sist men ikke minst, TUSEN takk for herlige kommentarer på forrige innlegget.... det var kjempegøy å komme hjem og lese.... Det inspirerer virkelig, (og jeg som fikk ryddet kontoret før vi reiste, og har en pakkelapp ventende på meg, skal nok ikke måtte vente aaaalt for lenge før jeg scrapper litt igjen kjenner jeg....)

2 kommentarer:

linn kristine sa...

Leken og fargerik LO.
Morsom og typisk deg! DIGGBART! ;D

banglamarie sa...

Gøy med søm :o) Flott!

Gleder meg til å se bilder og høre mer om Egyptturen deres :o) Velkommen hjem!