mandag 22. november 2010

Inspiratoren denne mnd = JUL!!

Går det an å bli mer inspirert av et ord så lurer jeg i alle fall på hvilket det er.... hører jeg jul, så går i alle fall "tannhjulene" løpsk hos meg, både når det gjelder scrapping og all annen planlegging! Men, ja, så elsker jeg jo alt som har med julen å gjøre også da, uten at jeg skal ramse opp alt det..... Og nå som vi er ferdige med årets bursdagsfeiringer, så er vi ganske snart klare til å pynte hus og hjem :)

Men, tilbake til ScrappeHusets utfordring dere, ta turen innom, se på den FLOTTE oppgaven som ligger HER og se om ikke også dine "tannhjul" får maskineriet til å tikke og gå litt ekstra fort nå i førjulstiden som er like rundt hjørnet.....

Her er min løsning på oppgaven, hvor mønsterark er fra 3ndy

og se på disse lekre utklippsarkene fra Papirdesign......


Ha en knasande fin fin uke .... jeg håper og tror at jeg i denne uken som kommer skal få kommet meg sammen med gode venner og scrappet litte granne....i hodet har jeg mange ting som skal bli gjort noe med.... :)

11 kommentarer:

MonaV sa...

Nyyydelig pepperkakeLO!!
Her oser det jul og julestemning lang veg.

Inger sa...

Denne var herlig du:)
Nydelige farger, og flott "underskrift" ;) Kommer aldri på at jeg kan trykke ut slike former til å ha overskrifter på Loene mine jeg...
Og finere pepperkakejente en Victoria finnes vel neppe:)

Lise Mariann sa...

Lekkert, Elisabeth! Nydelig og lys juleLO. Mine juleLO'er har lett for å bli for mørke, men her ser jeg jo hvordan det kan gjøres. Har de samme små pepperkakeformene selv og håper jeg skal få brukt dem snart. De er jo så nusselige!

Vibeke sa...

Denne er bare såå herlig!! Nesten så jeg kjenner pepperkakeluften:):)

tangent sa...

Nydelig LO! Her har du fått frem den gode pepperkakestemningen. Lekkert!

Veronica sa...

Utrolig flott jule-LO! Kjempefine farger som passer temaet :)

linn kristine sa...

Denne oooooser av god julestemning og nostalgisk jul. Herlig oppsett, søte pepperkakebaker og knusegode detaljer. :D

Vibeke / Mammas Hus sa...

Lurer på om jeg skal sende album og bilder til deg, har bare 1000-vis av bilder..... ;P

Du er FLINK!

lise sa...

nydelig jule LO, digger oppsettet ditt!! skikkelig flott stæsjet!!

Aakre sa...

Nok en herlig juleLO :D Elsker alle de små jule- og pepperkakefigurene som er plassert rundt omkring.

Marlene sa...

Nydelig LO! Likte den veldig godt.

Ha en fin dag.