mandag 8. november 2010

for 7 år siden...

da var jeg 25 år (neeesten 26)
da var det lørdag
-og dagen før farsdag
da var min far (bestefar) på besøk i ti-tiden og mente at denne ungen burde komme ut nå til farsdagen

da ble jeg mamma for første gang... <3 lykken var komplett....


Jeg hadde vel aldri trodd at å bli mamma skulle gjøre meg til et så mye bedre menneske. Jeg har følelser jeg aldri trodde jeg skulle være i besittelse av å ha. Jeg kjenner blodet bruse i meg bare å tenke på hvor ubeskrivelig stolt og glad jeg er i denne jenta......

Hun våknet til sang og pakker i dag. Av brødrene fikk hun "kamilla og tyven I & II" og av mamma og pappa fikk hun en ordentlig mobiltelefon... noe hun har ønsket seg veeeeldig lenge. Det er riktignok "bare" en barnetlf og ikke noe musikk/bilde greie, men er beregnet for bruk når hun skal på besøk til vennene sine.... det er lange avstander her hvor vi bor til venninnene, og da ser faktisk også vi behovet... Jenteselskap i dag, med 20 jenter, pysjamasparty med bamser og petshop......jenta vet hva hun vil ha... :o)
Ja, hun våknet til og med til snø, og mente at det var bursdagsgave fra bestefar som er i himmelen..... søte gode jenta mi.... <3

hun er 7 år, going on 15 :o)

6 kommentarer:

Vibeke sa...

Gratulerer med gojenta di, Elisabeth!!! Håper hun får en super feiring :)

Aquarell sa...

Gratulerer med 7-åring! :)
Kommentaren om snøen fra bestefar, den traff meg midt i hjertet.:)

Marianne sa...

Gratulerer så mye med 7-åringen!!

Klem
Marianne

Linda sa...

Gratulerer så masse med dagen Victoria!
Og gratulerer til den stolte mammaen også;)

mo9ca sa...

Gratulerer så masse med dagen til store lille V!! Tenk 7 år... ikke til å tro!!
Håper dagen har vært flott med Pet Shop og pysjparty - rene drømmedagen jo...

*stor klem*

Hege sa...

Hipp Hurra for Victoria på 7 årsdagen i dag.
Håper hun har hatt en kjempe fin feiring.

Hege