mandag 29. november 2010

et ønske til julenissen fra meg og mine


kjæææære julenissen....... som kommer fra et litt mer "julevennlig land"....

-jeg og min familie har ett stoooort ønske til jul, men som egentlig er veldig lite, og det er å få tak i matchende/eller like julesokk-hengere-krok.... Her i Norge skjønner du kjære julenissen, så har vi ikke slike (ikke som er å få tak i av 5 stk i alle fall, og nå har jeg leita rundt i hele dag på nett....)

Men altså, bare se på disse her, de er praktiske, hendige, og veeeeeldig flotte. Og de hadde gjort seg utmerket på peishyllen våres til alle våre 5 julesokker.


hmmm, nå henger julesokkene våres på peishylla, meeeen, de henger med gluedots, noe som virker en og en dag om gangen, men jeg vil ha kroker....... slike kroker som er "typisk amerikanske" men dæ au så praktiske.......

om man søker på nett på ordet "stoking hangers" (her er en og her er en) så får man opp utallige slike, og kjære Julenissen, om du har internett, så finner du kanskje butikk som kan levere til deg på ruta di? Du kjører jo overalt og kan kanskje ta med 5 slike til oss og legge under juletreet?...... for jeg lover deg, vi har vært veeeeeeeeldig snille i år, og det er ganske nesten helt sant :o)
***************************************************************************
Fra spøk til revolver, om noen vet hvor slike selges, uten at de koster skjorta av seg, så si gjerne ifra......jeg er veeeeeeeeldig interessert.....men klart, jeg er også interessert i å vite hvordan du får dine julesokker til å henge .... eventuelt hvordan man kan få laget slike uten å vite så mye om sveising osv.....hmmmm....

3 kommentarer:

mo9ca sa...

Hehe!!
Kanskje julenissen er innom på Ebay avogtil? Der er det iallefall godt utvalg av Stocking Hangers - og kanskje julenissen har tilgang til Paypal? Da er det ikke noe problem vettu, da blir det tilogmed levert i postkassen, uten at han trenger å dra dem med seg over hele verden på ruta si....
Send ham denne linken du, så skal du se at han finner noe... ;)

http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=stocking+hangers&_sacat=See-All-Categories

Klem fra Monica, alias mrs.Claus...

Karianne sa...

Jeg tenkte også på ebay. Der er det masse av slike som dette! Si fra om jeg kan hjelpe å bestille for deg. De havner jo da i denne postkassa men det er jo ikke allverdens avstand fra Holum til Rundveien heller da ;)

Karianne sa...

http://cgi.ebay.com/Photo-Mantle-Stocking-Hangers-Hooks-Set-4-Silver-/300497674869?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item45f70ea275

Supersøte! Men bare 4 da...