torsdag 18. november 2010

2 gutter er 4 år i dag!

I skrivende øyeblikk, sånn ca halv åtte på morgenen startet det hele som skulle bli starten på resten av mitt liv. Jeg visste at de ikke ville holde seg innomhus til terminen som enda var om 5 uker, men at de skulle komme akkurat i DAG for fire år siden, i 2006, det visste vi fint lite om.

Men, når det først skjer, så er det jo allmenn viten kjent a,t det som skjer det skjer.... og slik var det for oss også. To gutter, 5 uker før termin, men friske og raske, og ganske passelig store. Jeg tør påstå at de siste 4 årene har gått forbi som en vind, dagene har flettet seg inn i hverandre, og når jeg nå satt og kikket tilbake på bilder for å lage montasje, innser jeg hvor mye som er glemt. (og likevel stresser jeg ikke for jeg har jo ganske mye dokumentasjon liggende som jeg kan bla tilbake og hente frem det glemte - heldigvis)

Dagen i dag startet med pakker, og en gikk i b.hagen og den andre måtte være hjemme på 4. dagen pga feber......det var virkelig sårt tydeligvis, men i morgen er det full feiring av guttene, og lørdag blir en fellesbursdag for Victoria, guttene (og meg).....
-ha en fin fin dag alle og enhver...

8 kommentarer:

Eli sa...

Gratulerer så masse med dobbelt 4 og dobbel moro :) *klem*

Linda sa...

Gratulerer så masse med dagen, William og Fredrik!
Og så får dere ha en kjempeflott feiring alle sammen!

mo9ca sa...

Ååååeee skjønne guttebassene!! Gratulerer så mye med dagen til guttene idag!!
*klem*

Stinius sa...

Hipp hipp hurra for William og Fredrik! Tida flyr, det er i alle fall sikkert. Og ikke minst god bedring. Stakkars gutt som ikke får vært i barnehagen på bursdagen sin.

Og gratulerer til resten av gjengen også.

Charlotte sa...

gratulerer så mye med dagen til guttene dine:) Og deg selv og datteren din:)

Syns det bildet av de i bleien var så artig!hehe

Idun.. sa...

gratulerer så mye med dagen til gutta dine! Jeg har faktisk termin om 5 uker! hihi ;)
håper dere får en kjempefin feiring!! <3

nina sa...

Saa herlige unger, jeg er fadder for 2 sett tvillingr jeg.

Tusen takk for at du besokte bloggen min, tenkte jeg skulle ta et gjenbesok og legge meg til som folger hos deg..... du ma ogsa veldig gjerne legge deg til hos meg.
jeg har bestemt meg for a lage en skikkelig heftig blog candy bare jeg far litt flere folgere og da kommer jeg til aa trekke iblant folgerne mine sa kanskje du kan friste litt..........
klem nina

heather@it'stwinsanity sa...

Happy Birthday to your adorable boys!