onsdag 6. oktober 2010

skissedilla # 80

...og jeg fikk rett og slett så lyst å scrappe litt julebilder, og fikk jo dermed endel julestemning...helt naturligvis! heldigvis går tiden frem til advent rimelig fort nå....bare november er jo en hektisk mnd med alle ungenes bursdager (+ min egen).....så vips så blåser den mnd bort... :o)

Sveipet innom hos Skissedilla, og lite godt skissa som Naboen har laget denne uken, så da ble det en liten LO i dag også..
..
Prøvde først å ta bilder, men det er jo rimelig mørkt ute nå i dette høstregnet, så det endte med at jeg måtte scanne den... ;o) hvordan får du best resultat når du skal avbilde LO'ene dine? Scanningen ødelegger jo litt av 3-D effekten, samt at jeg "er for lat" til å scanne mer enn to ganger og skøten blir jo synlig da....men men.....ja, så hva gjør du?

Ha en fin fin onsdag videre!!

8 kommentarer:

Nina's hjem. sa...

Kjempefin LO du har laget! :)
Har kun lagt ut bilder av mine én gang, og da tok jeg bilder, og det ble ikke noe bra resultat av det nei...

Turid sa...

For en nydelig LO!! Fine farger du har brukt. Skikkelig koslig blide!! Klem

Carrin sa...

Vakkert!!! Stemningsfullt og flott bilde! Tusen takk for at du deltar!

dannisdoodles sa...

wow, how gorgeous!!!

Maya sa...

Så koselig LO! Nå kom jeg nesten litt i julestemning, selv om jeg sitter midt i blant alle eskene her...

Vibeke sa...

Denne var så digg, Elisabeth!! Jeg er så svak for kraft og rødt - så denne gikk helt hjem til meg :)

Synnøve sa...

Ah... en vakker og stemningsfull LO. Lekkert med det røde!
Ha en deilig kveld.

Nicole Brenna sa...

Super cute and that picture is really great too.

I would love to have you stop by my blog too... I have a giveaway and a some other stuff going on over there. I would love to have you join in!