onsdag 13. oktober 2010

min uendelige rikdom....

er de ikke herlige vel? Sånn helt objektivt sett så synes i alle fall jeg at de er til å spise opp der de ligger og velter seg (og poserer) for mor mens vi er på en liten ettermiddagstur..... Det er litt rart det der, det med å skulle ta bilder av sine barn. Jeg tar jo massevis av bilder, men det hender jeg synes det er enklest å scrappe de i s/h....spesielt av mine to rødhårede herligheter....

Misforstå meg rett, hårfargen er nyyyydelig, meeeeen, sammen med f.eks spesielt jenteklær så blir det kræsh, bang-kaboom noen ganger.... MEN, nå i høstens deilige farger, så kan jeg omtrent ikke tenke meg noen som har mer naturlig hårfarge enn de to der. De "kamuflerer" seg jo omtrent i det nydelige fargespekteret som finnes.....

Nå nærmer det seg avreise for vår første ordentlige utenlandske familieferie, 1 uke skal vi være i de varmere breddegrader, 5t og 40 min tar flyreisen, og vi har sommerfugler i magen, alle og enhver tror jeg......og når vi kommer hjem, ja så er det rett i bursdagsmaraton, for da er det 3 barn som har bursdag + mor....så da blir det endel selskaper som må gjøres.... ;o)

Ha en fin fin høst dag du også......nå er vi jo snart i midten av oktober allerede....

5 kommentarer:

Inger sa...

Takk for fine ord i bloggen min...så koselig at du fant inspirasjon der:))
Det er absolutt herlige barn dere har ja:) Gleder meg til å se hvilke lekkerheter du produserer med disse flotte bildene:)
Skjønner at du er spent på reisen, men det går nok fint....det blir vel størst utfordringer ved vannet...holde øynene åpne hvert sekund for å passe på goingene;)
Ønsker dere riktig god tur:)

Monica sa...

Skjønne høstbilder, fargene nå er helt topp:o)

Mulig jeg skal slenge meg med til varmen i kofferten...hehe

Nyt det virkelig! Vi må ha bilde gjennomgang når vi kommer i bursdagen. Drømme oss bort litt og så er det kjekt å høre erfaringer ang hotel og sted :o)

monica

Ann Cicilie sa...

Nydelige bilder :)

Håper dere får en fin tur :)

Synne_:) sa...

Herlige høstbilder av herlige sjarmtroll !! :) Koos dere på tur :)

Linda sa...

De var fantastisk flotte de bildene der! Jeg er ikke så glad i høsten egentlig, men fargene om høsten er bare helt fantastiske:)

Gleder meg til å se scrapperesultatet av bildene;)