søndag 24. oktober 2010

Jåla - jåla

Inne hos oss i ScrappeHuset har vi en liten utfordring for oss selv, og vi har vel ganske uhøytidlig kalt det at "vi strekker oss litt lenger"...dvs at vi går inn i andre utfordringsblogger i det ganske vide land og utland, og finner utfordringer som vi deltar på....-kjempegøy synes jeg!!!

Denne gangen var det Ett trykk vi deltok på, oppgaveteksten var bl.a; Denne måneden vil vi se bidrag med alle B'ene : blonder/bånd, blomster og bling. I tillegg skal fargen rosa være med. Du velger selv om du lager kort, LO, esker eller andre papirprosjekter :)"

jeg koste meg SÅÅÅ mye med denne oppgaven og har brukt sponsorprodukter fra;
Knapp og nøkkel fra HOBBYKUNST
Blomster fra PAPIRLOFTET
brukt sjablong fra KIWI LINE DESIGN på mønsterarkene


I går fikk jeg skikkelig mange godsaker i posten, og du søte allpakka, gjett om jeg har sååå lyst å kose meg med de, men nå halvannet døgn før avreise er det nok ikke tid eller anledning til det, men jeg VET godt hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem igjen ja....oh yes!!!

10 kommentarer:

Norunn sa...

En kjempeherlig LO! flotte produkter, og lekkert oppsett! :)

elsi67 sa...

Så herlig LO :) Takk for at du er med på Ett trykks utfordring ♥

Ann Cicilie sa...

Digger denne layouten :)

God tur!!!

banglamarie sa...

Lekker layout!!

Inger sa...

Så herlig denne var! Likte bakgrunnen din med bølgene,og så var jo bildene skikkelig artige;) Det blir nok mange jålebilder fremover:))
Riktig god tur også, kos dere masse!

marit sa...

Så ulikt deg, men du å da å flott!
Elsker den og bildene ikke minst. Skikkelig modell den lille prinsessa deres!

God tur!

Linda sa...

Så utrolig kul denne LOen var! Kjempeflotte bilder, men Victoria så jo skummelt gammel ut plutselig;)

Digget oppsettet og fargene! Rett og slett rålekker:)

pia iris sa...

så flott den blomsterpynten var og tøft å skrive rett på LOen og. søte bilder.
ha en flott helg. klem pia

marit sa...

Velkommen hjem snart:)
Ligger en liten award til deg i bloggen min:)

ellen sa...

Grattis med vinnerbidraget, den er helt herlig dene layouten!