søndag 3. oktober 2010

Høsten er ei herlig årstid...

Jeg simpelten elsker denne årstiden....tenner lys i kroker, ha lys i lykter og staker.....rett og slett bare herlig-herlig.....
I dag var det virkelig herlig, det blåste veeeldig ute, og vi fant ut at vi tok guttene i sykkelvognen, Victoria på sin sykkel og mannen og jeg på hver vår, og tok sykkeltur til Sjøsanden.....ei STOR strand her i mandal....Bølgene slo mot oss, og vi hadde det kjempegøy med å se hvor langt ned vi kunne komme før bølgene suste innover.....-godt vi hadde både regnbukser og støvler på for å si det sånn.....

Etterpå lekte vi i sanden og bare koste oss, og resten av dagen har hatt den samme høye herlige kosefaktoren.......og ved å se på disse bildene fikk jeg sannelig litt scrappelyst gitt......
-kanskje uken byr på muligheter for nettopp det.....-er lov å håpe!! :o)

Og du, takk takk takk for inspirerende og koselige kommentarer i forrige innleggene da....blir jo så happy av å se!!

4 kommentarer:

Marianne sa...

Herlige bilder! Vil tro at scrappelysten kom på løpende bånd når du fikk se bildene bli overført ja :)
Kos deg!

Lene - Nabon sa...

Flotte bilder, elsker sånne farger!

Aquarell sa...

Kjempeflotte bilder, ser ut som en skikkelig herlig høstdag. :)

Anonym sa...

Utrolig flotte bilder du har tatt på stranden! Så ut til å ha vært en herlig dag.

Kikker innom for første gang på leeenge. Beundrer virkelig stilen din, og er glad jeg fikk funnet fram bloggen din igjen etter at linken forsvant med den gamle maskinen.
Gleder meg til åfølge med igjen :)