lørdag 2. oktober 2010

En hilsen fra noen andre

1. i hver månded betyr ny utfordring i ScrappeHuset, og denne mnd er det om å gjøre å la noen andre få lov å ta en liten del i LO'en din.....nemlig å la noen utentom deg selv skrive litt på den....det kan være seg alt fra storesøsken til småsøsken, tanter, onkler, besteforeldre,naboer etc etc.....er igrunn ingen grenser.... hiv deg med du også da vel......-det er ikke skummelt! hihi..

-her er min LO som jeg lagde til denne mnd

Victoria stoooorkoste seg når hun fikk lov å skrive på LO'en, og det eneste jeg gjorde var å vise henne hvilke linjer hun skulle skrive på, og lot henne sette igang.... :o) Dette blir det garantert flere av tenker jeg.....

Ha en herlig helg alle sammen, nå er vi virkelig i høst måned dere, og her på sørlandet blåser det skikkelig denne helga....herlig-herlig!!

5 kommentarer:

Inger sa...

Så fantastisk herlige ord hun har skrevet til lillebror her! Smelter av slikt jeg altså:)
Likte veldig godt Loen, lekre farger og superkult med den borden øverst....en av de nye gigapunchene eller??

inger synnøve sa...

nydelig LO:) så rørende det er å se hva de skriver om sine kjære søsken :)

Anno 2009 sa...

Å så flink hun er da. Det var jo virkelig smart da. For et minne å ha senere. Flott LO ellers også;).

Ha en superflott helg.

klem fra Marilinn

Vibeke sa...

Tydelig at dere har verdens beste storesøster hjemme hos dere også!! Herlig når dem har slik omtanke og kjærlighet for hverandre:)

En skikkelig stilren og flott Lo, Elisabeth:)

Aquarell sa...

Så herlig LO! Tror jeg må prøve denne utfordringen, jeg... :)