søndag 26. september 2010

Ingen er så sta som du da....

Når jeg var på Bømlo forrige helg på ei sånn Scrappevake, så var en av oppgavene at man skulle finne inspirasjon i sangen som du helt sikkert skjønner hvilken er....."hvorav de fleste så nok for seg "ingen er så god som du da".......mens jeg bare måtte bytte ut ett ord......hehe....og ja, naturligvis skrive litt om hvordan denne gutten min bare har ett temperament som ikke ligner noe annet...

..hihi...gode skjønne villemannen vår....

tusen takk for koselige tilbakemeldinger på forrige innlegg...kjekt å "se" hvem flere som er her inne og titter..og ja, jeg prøver å finne et nytt utseende til bloggen, men det ser ut til å bli værre uansett hva jeg prøver, så inntill videre så kommer jeg sterkere tilbake hihi... :o) ha en fin fin søndag alle og envher

14 kommentarer:

MonaV sa...

Herlig Elisabeth!!
Og igjen.....jeg digger all teksten....men det vet du jo:)

Ha en strålende søndag.

Lene s sa...

Takk for sist!
Da va jo ein god vri på den sangen då:)Veldig flott lo! Du e kjempeflink til å tekste loene, da blir kjekt for ungane å lese når dei blir store

Lene

Norunn sa...

He he he...stilig tekst.

Lykke til med bloggendringer :) Jeg fant ut at å ha en testblogg kan være kjekt, sånn at jeg ikke gjør de store kriseforandringene på bloggen jeg bruker, før jeg har testa det ut på testbloggen.

Ha en strålende søndag!

Inger sa...

For en herlig side!!
Det er viktig å dokumentere alle sider i livet, og alt er ikke bare roser og solskinn for noen av oss;)
Herlige bilder, og jeg ELSKER all teksten:))

Aquarell sa...

Så herlig LO,liker dem med masse tekst på. :)

Lene sa...

Denne er virkelig herlig - kjempestilig med all journalingen du har på - og bildet passet jo PERFEKT!

banglamarie sa...

Lekker og herlig layout!! Digger den!!

Linda sa...

Jeg fikk så vidt sett et lite glimt av denne hjemme, før bloggen din låste seg. Så jeg har gått og gledet meg til jeg kom på jobb og kunne studere den skikkelig. For denne falt jeg for med første lille glimt.
En helt perfekt LO, det er jo akkurat dette scrapping handler om! Digger åssen du så enkelt får plass til masse tekst, det blir bare så flott. Jeg har noen slike bilder av Lukas hjemme, som ligger og venter på å bli scrappet, men nå tror jeg nesten ikke jeg kan lenger, for nå vil jeg bare sammenligne den med din;)

Du er utrolig dyktig, og en skikkelig inspirasjonskilde! Jeg digger scrappingen din!

Heidi sa...

Herrrrrrrrlig Elisabeth!!!!!! Du er rå på tekst og dokumentasjon!!!!

Marie sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min :-) her var det også mye fint, og jeg er imponert hvor flink du er med journaling! har selv en gutt på snart 3 år, så jeg vet hvordan det kan være med stahet. Morsomt for fremtiden at det blir dokumentert! ha en fortsatt fin dag :-)

Vibeke sa...

Åååå så søt da... hihi:) kjempe fin LO :)

~Kjersti~ sa...

Nydelig LO! Liker veldig godt all tekstingen din. På avstand så det ut som et ark med journaling. :)

Wenche sa...

Fantastisk LO. Så godt å se at flere har levende unger som beriker hverdagen! Likte oppsettet kjempegodt

Nicole Brenna sa...

I love the journaling int he background. It really makes if such a fabby layout! Really great job!