onsdag 22. september 2010

ett mesterverk?

...vel det er jo opp til hver og en å se med egne øyner, men det er nå i alle fall "typisk" meg å scrappe litt sånn med arkene på linje, tekst som omhandler situasjonen og fargene.....- litt "uvanlig meg" å ha blomsterklynger, men jeg glimtrer til noen ganger..hihi....
Denne LO'en er laget i forbindelse med ScrappeHusets inspiratoroppgave for denne måneden - nemlig å scrappe DITT mesterverk slik du ser det i dine øyner! Hiv deg med da vel, lekker premie er det også...

- har forøvrig også vært på treff på Bømlo, der var det ganske så mange damer samlet i en stor gymsal og vi scrappet til de seeeene nattetimene (ulempelig å ikke ha vinduer å kunne se ut av..hihi) vel, jeg fikk nok ikke scrappet såå mange LO'er eller ting jeg hadde tenkt, men jeg hadde det i alle fall kjempekjekt med mye latter og gode venner, vi var 4 venninner som reiste i en og samme bil og hadde en fantastisk tur.... spør du meg :o)

vel, ha en fin fin onsdag videre alle og envher, og jeg gjør litt som andre bloggere har gjort den siste tiden.....-undrer meg litt over antallet som øker av besøkende, men ikke alle legger (naturligvis) igjen spor, men jeg derimot blir jo nysgjerrig (som om det er noe nytt da), så jeg hadde blitt kjempeglad for å se noe spor etter hvem som er her altså....bare sånn på gøy :o)

12 kommentarer:

Eli sa...

Flott layout du har laget; og du kan blomstrer og du :) Kjekt å høre at Bømloturen ble så bra og at du koste deg, og så syns jeg godt du kan komme på PF også altså. Jeg heier for det :):) Klem, E

Iselind sa...

Hei!
Jeg er her titt og ofte;)
Sysn ditt mesterverk er kjempeflott Elisabeth. nydelig med blomstrklynga, og flott hverdagsbilde.

Ha en fin kveld.

Iselind

Vibeke sa...

Jeg er stadig innom bloggen din :):)

Dette er helt typisk deg!! Lekkert bilde - herlig oppsett - og masse flott journaling. Helt toppers med andre ord!!:)

Maya sa...

Dette var en kjempe søt LO! Og kjempe fint med blomsterklynga i hjørnet der! Jeg er en av dem som titter innom deg når du har lagt ut noe nytt, men også en av dem som er svært dårlig på å legge igjen en kommentar! Men jeg liker veldig godt stilen din og all teksten din!

Jenta fra Vornese sa...

Heihei! :)

Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg :)
Jeg må vel innrømme at jeg er ofte en slik som er inne full fart å ser på innleggene til dem jeg følger (og andre), men ikke alltid tar meg tid til å skrive kommentarer.. Skal sjerpe meg så dere slipper lure såå veldig ;)

Fikk vel heller ikke laget så mye på treffet som jeg hadde tenkt, men hva gjør vel det når det er så sosialt og kjekt og hjernen blir proppet av inspirerende innspill? :)

Mye flotte LOer her hos deg! Og for noen skjønne unger du har! :)

Ha en super kveld!

Og du? Jeg satt helt i motsatt ende av deg.. Laget den LOen med gitar i "trefinèr" om du husker den ;)

Linda sa...

Knallflott LO Elisabeth! Så den inne på Scrappehuset, og falt for den med en gang. Såååå lekker.

Men jeg har en liten klage til deg, jeg...
Etter at du oppdaterte utseende på bloggen din, kommer ikke jeg inn på den hjemme altså... Så jeg må sitte på jobb og kikke i bloggen din... (Og det er jo egentlig ikke lov da:/ Så du gjør meg til kjeltring her... *hihi*)

Men du lager så mye flott at det er absolutt verdt det, da!

Jorunn sa...

Jeg er innom her hver gang du skriver nye innlegg, av den grunn at jeg er sååå glad i LO'ene du lager! De er detaljerte og med flotte bilder, og de er fulle av minneverdig tekst :) Jeg husker sjelden på å legge igjen en hilsen dessverre... :( Men da kan jeg jo bare bli bedre på det? ;)

banglamarie sa...

Lekker layout!!
Du er flink! Flott med tekst og blomster :)
Ønsker deg en god torsdag!

Stine =) sa...

så fint dette var da.... det er jo like fint som de kortene du lagde til meg før på bursdagen min...

Inger sa...

Denn var kjempeskjønn!
Jeg er også en linjescrapper, og får litt noia hver gang jeg klarer å sette noe på skeiva på en LO;))
Synes dine Loer er aldeles praktfulle jeg:)

Jenta fra Vornese sa...

Skjønningen! Takk for skryt for Loèn min :D

God helg! :)

Anno 2009 sa...

Veldig fin Elisabeth! Artig å se utviklingen din fra du startet med scrapping og til nå. Er litt mer en en liten forkjell vil jeg si hihi. Flink og kreativ er du virkelig;).

Ha en fin, fin helg.

Høstklemmer fra Marilinn