onsdag 1. september 2010

09.09.2009

er jo i seg selv en spesiell dato, og spesielle gutter lager spesielle merker på seg selv, uten tvil....hihi....
Denne månedens utfordring hos ScrappeHuset er å la seg inspirere av fargene i denne her LO'en, og min versjon av denne ble i en lettersize...en str jeg synes er veeeeldig takknemlig å arbeide med... :o)


og du, jeg håper du også hiver deg rundt og lager en LO og blir inspirert av fargene.....oransj og grønt er skjønt... - helt sant altså.... :o)

6 kommentarer:

Vibeke sa...

Du lager de kuleste og tøffeste gutte Loer!! HERLIG:)

Iselind sa...

Skikkelig hærlig LO Elisabeth. I like....

Ha en fin dag.

Klem, Iselind

Thing sa...

Ja, herlighet du er så flink!
Så har du jammen meg flotte motiver også! ;)

UlrikaT sa...

Superflott LO du har laget, jeg håller med om att oransj og grønt er en fin kombinasjon! :)

Lene - Nabon sa...

Grønt er skjønt, min yndlingsfarge!! Gutta dine er også skjønne, digger Loene dine om alt de finner på!!

Linda64 sa...

Stilig layout.