søndag 22. august 2010

Tim Burton - månedens inspirator


ja, det var litt av ei utfordring gitt, og det var jo utrolig gøy også da.... inne i ScrappeHuset kan du lese mer om hvem han er, men jeg kan gi deg stikkord som Alice in Wonderland, The Nightmare before Christmas, Charlie og sjokoladefrabrikken......
her er i alle fall min løsning på denne månedens inspirator, og jeg håper du også har kikket litt nærmere på utfordringen som vi har gitt videre, for dette blir det gøy å se hva som blir scrappet av......

7 kommentarer:

marit sa...

Til og med den klarte du å gjøre til din;)
Lekker som alltid;)
Blir nå kaaaaanon på treff, gleder me møøøøøe!

marit sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
HildeP. sa...

Hei Elisabeth! Takk for gratulasjoner, både her og både der! ; )) Lenge siden jeg har svingt innom deg også! Du scrapper så mye lekkert! Så koselige minner å ha med seg! Ha en flott søndag!

Klem Hilde

ellen sa...

Stilig utfordring, og skjønn løsning av deg. Jeg digger journalingen din og det var i utg punktet derfor jeg la deg til på blogglisten min. Blir bare så nysgjerrig på hva det står der....

Ann Kristin sa...

Nå har jeg kikket litt rundt i bloggen din, ble tipset av noen da jeg spurte etter noen som brukte journaling mye på sine LO'er. Her var det masse inspirasjon å hente! Takk for titten :)

ullpurka sa...

Herlig og stram LO.
Har så sansen for din stil som jeg bare ikke klarer for alt i verden å scrappe i selv.
Stilige bilder og flott tittel!

Hilsen Renate

Vibeke sa...

Denne er bare så herlig, Elisabeth!!
Jeg digger scrappestilen din:)