fredag 20. august 2010

skolebilder av Victoria, tatt i fjor...

I fjor når det var såååå lenge å vente til skolestarten, så var vi i studio og på skoleplassen med en lokal fotograf - fotominner.net og nå var tiden inne for å reklamere for den slags fotografering, og jeg hadde jo faktisk glemt de litt..... på facebooksiden hans ligger enda flere bilder fra shooten....


er hun ikke bare nydelig vel? sånn helt objektivt sett fra min side altså....
ta en titt på facebooksiden og se resten av shooten ;o)


4 kommentarer:

Anno 2009 sa...

Selvfølgelig er hun nydelig Elisabeth!!!! Tiden går så altfor fort altså. Flotte bilder!

Klem fra Marilinn

inger synnøve sa...

herlige bilder av ei nydelig jente:)

Hege sa...

Nydelige bilder av Victoria!
Jeg leste akkurat komentaren du hadde lagt inn i bloggen min. Og verden er jammen ikke stor. For da var det Fredrik og pappan jeg såg da vi kom over med båten. De satt på en trapp og Fredrik var tydeligvis veldig lei seg for han gråt veldig. Jeg syntes han så litt kjent ut og tittet rundt for å se om jeg så deg, men det gjorde jeg ikke. Og så tenkte jeg at det kanskje ikke var Fredrik likavell, for hvor stor er sannsynligheten for at jeg skulle støte på deg der liksom!! Nå måtte jeg vise bilde av Fredrik (her i bloggen din) til mannen min, og han kjente han igjen fra Oscarsborg!!
Verden er i grunnen ganske liten!
Ha en flott helg!!

MonaV sa...

Jo, hun er nydelig Elisabeth...veldig.