tirsdag 6. juli 2010

Leketid

Jeg simpelten elsker å dokumentere og å scrappe hendelser, ikke minst slik som bare å være paparazzi fotograf hjemme en dag og ta bilde av diverse ting og tang som ungene gjør.......simpeten elsker det.....og her er da en LO som er resultat av nettopp en slik dag......

og jeg er fremdeles i "bruk-det-jeg-har-fase", så her er det gammelt-nytt å se av papirer.....dog-jeg har faktisk syndet og shoppet litt nytt mønsterpapirer......men noe må man jo få lov til også da....hihi.....og jeg har funnet ut at jeg skal prøve å bli flinkere til å "signere med navnet mitt på bildet"--merk prøve å bli flinkere....hihi... må bare bli tilfreds med hvordan jeg skal gjøre det uten å "dominere" hele LO'en liksom....

9 kommentarer:

marit sa...

Lekker!
Klar for en scrappe dag med utfordringene fra casa forumet?

Scrappegal sørlending sa...

Hei! :)

Så koooselig at du har vært innom bloggen min. Tusen takk for den kooooselige kommentaren!! :)

Kjempestilig LO du har laga! Det inspirerer jo veldig til å dokumentere slike øyeblikk også! :)

Og all respekt til deg for å klare å gå inn i en sånn "bruke opp det jeg allerede har" - modus! Så flink du er!
Det burde jeg også gjort. Har så mye i poser og bagger og hyller rundt forbi at jeg eier jo ikke oversikt for 5 øre!!! ;) hihihihihi.....

Ha en fortsatt flott uke og sommer!
Håper vi treffes snart for litt scrappings!
Klem

Linda sa...

Utrolig flott LO. Du er veldig flink til å få med helfigur på LOene, når jeg prøver, synes jeg alltid det ser så rotete ut... (Kanskje fordi det er så rotete i bakgrunnen??? ;) )
Kjempeflotte farger, og oppsettet var helt knall!

pia iris sa...

takk for koselig besøk i bloggen min. masse flotte LOer her, flink til dokumentasjon du ser jeg.
og bruke av det gamle liker jeg og ;-) får litt bedre samvittighet ti å kjøpe nytt etterpå *fnise*
klem pia

Lene sa...

Så herlig denne var! Flott å se flere bilder på en LO og at det er så vel dokumentert !

Ønsker deg noen flotte sommerdager!

Inger sa...

Denne lagrer jeg altså:))
Herlig åp få dokumentert hverdagen med tekst og bilder!

Catrine sa...

For en herlig dokumentasjon av hverdagen! Du er bare en mester til det altså! :)
Takk for at du deler! :)
Ha en fortsatt flott uke! :)

Siw Aina sa...

Så flink du er :)
Selv var jeg ivrig datascrapper for noen år siden, men så forsvant min mojo som dugg for solen. Hadde vært så gøy å ta det opp nå som vi har fått baby igjen :)

Vibeke sa...

Du dokumenterer så utrolig flott!! Kjempeflott Lo du har laget her!! Digger bildene dine:)

Ha en flott dag:)