mandag 19. juli 2010

Kvalitetstid for liten og stor

Denne LO'en har ligget ei laaaaang stund, ene og alene pga at jeg ga oppgaven om å skrive tekst til mannen.....men, den som venter på noe godt, den venter ikke forgjeves, og plutselig en dag så hadde han gjort det..... - (ser nok nå som den er scannet at han må få på ei linje til under bildet...hehe....)

Igjen, har jeg bare brukt gammelt-nytt, og fargene her ble nok litt ekstra "tamme" i forhold til RL, men jeg skjønner meg ikke helt på denne scanneren jeg....hihi....noen ganger vil den være bra, mens for det meste oppfører den seg som et ruggel.......så jeg får vel begynne å ta bilder av de heretter......

Nå er vi i feriemodus i huset, vi pakker og pakker, for vi skal nemlig på telt-tur i norges land.....vi gleder oss alle mann, men mor og far håper nok at værprognosene ikke skal bli så ille som de ser ut til......meeeeen, det får skje det som skjer....

Og når vi kommer hjem DA gleder jeg meg til å få hverdagen i gang igjen, og ikke minst sette igang med mine "oppgaver" hos Scrappehuset ... Har du forresten vært der inne og latt deg inspirerere av ordet...."MINNER" ?? Ikke??....da foreslår jeg at du gjør noe med det........for minner får man jo ikke nok av vettu... ;o)

2 kommentarer:

Isabell - Taranita sa...

nok en gang en knall skjønn LO, jeg blir utrolig inspirert av all teksten du alltid får med. Herlige farger til et så koselig bilde=) God ferie til dere=)

Linda sa...

*sukk* For en koselig LO da... Og så flott at du faktisk har fått han til å skrive teksten selv.
Jeg har gitt oppgaven til mannen flere ganger om å skrive tekst selv, men det blir aldri gjort. Og tilslutt gir jeg opp og skriver noe selv...

Veldig harmonisk og fin LO, og veldig flotte farger til bildet.

Ha en flotters telt-tur!