onsdag 28. juli 2010

en ferie er snart over...

..men vi har kost oss glugg på telt-tur alle 5, og hverdagen med jobb og barnehage starter neste uke igjen.....Jeg fikk til og med gå halvannen time i den nye butikken til Bikuben, og jommen meg sa jeg smør for kvalitet i en butikk altså.....ojojoj...nå venter jeg bare på første ledige anledning til å få brukt noe av herlighetene som ble med hjem.... :o)

Vi har vært i Sommarland i Bø, Maihaugen museum i Lillehammer og Hunderfossen familiepark, + at vi har vært på Kaptein Sabeltann show, så vi er ganske mettet på parkliv nå i sommer.....

Har tatt uendelig mye bilder, her er bare tre av gullungene som jeg har lekt litt med i redigeringsprogammet....
Typisk Fredrik dette her.... myse gjennom brillen, uskyldig og skjønn, men skinnet kan bedra for han er en liten luring han er....

for ikke å snakke om at dette her er typisk William....et glimt i øyet, og man kan bare undre over hva for slags spillopper han skal finne på etterpå...

Vi har visst noen typiske barn, for dette her er også typisk Victoria, finne noen blomster i veikanten, plukke de, studere de og nyte sommerens glede....

Dagens god-ord kom fra William som sier til sin bror "Fegjikk, de e din mamma, e bare lån'an"....så jeg håper virkelig at det er laaaaaant lånetid ...hehe

5 kommentarer:

MonaV sa...

3 herlige sjarmtroll dette her ser det ut til.

Ha en fortsatt fin sommer.

Anno 2009 sa...

Høres ut som en innholdsrik sommerferie iallefall;). Et flott trekløver dere har altså. Synes Victoria og William er veldig like;).. Herlig med gullkorn fra barnemunn da :o).

Ha en fortsatt fin kveld og sommer;).

Klem fra Marilinn

Stinius sa...

så deilig sommerferie dere har hatt da! Men alltid godt å komme hjem igjen også.

Gleder meg til å se hva du tryller frem av det du kjøpte hos bikuben!

Inger sa...

Høres ut som dere har hatt en fin ferie for både store og små ja:) Skjønt små?? De vokser jo så fort barna....synes ikke det er lenge siden tvillingene så dagens lys jeg...fine bilder av tre flotte barn:)

Livy sa...

Heisann Elisabeth!
Skjønne bilder av barna! Lett å skjønne at dere har kost dere masse i sommer!

Ønsker deg en strålende uke som ligger forann!

Klem fra Livy